آیت الله رئیسی وارد کرمان شد/ از برگزاری جلسات تخصصی تا حضور در محل وزرای دولت در شهرستان های کرمان


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889243

قطار سفرهای استانی رئیس جمهور به بزرگترین استان کشور رسید;

آیت الله سید ابراهیم رئیسی و تنی چند اعضای هیئت دولت، نمایندگان مجلس و وزرا در سی و یکمین سفر استانی به استان کرمان سفر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان عصر امروز در سی و یکمین سفر خود به استان کرمان وارد استان کرمان شد.

بر اساس این گزارش رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، انسیه هزالی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقی و حجت اسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی اعضای هیئت هماهنگی ارتباطات این اداره هستند. جمهوری به همراه خزا و روحانیت برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه تخصصی به استان کرمان سفر کردند.

لازم به ذکر است سید محمد حسینی معاون امور مجلس ریاست جمهوری در شهرستان ارزوئیه و جیرفت، امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های زرند و کهبنان و علی سلایگه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان های بافت و رابر. آنها سفر می کنند

لازم به ذکر است روز جمعه 30 مرداد ماه بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انار و رفسنجان، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی سیرجان و بردسیر، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی سفر بم و نرماشیر، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به ریگان و فهرج، احمد وحیدی وزیر کشور به کرمان، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رودبار جنوب و کهنوج وزیر آموزش و پرورش یوسف سفر می کنند. نوری به عنوان نماینده ویژه به جیرفت و عنبرآباد خواهد رفت. آیت‌الله رئیسی ضمن بررسی سوالات و درخواست‌ها، از طرح‌ها و پروژه‌ها بازدید می‌کند، با مردم دیدار می‌کند و در جلسه شورای اداری شرکت می‌کند.

بر اساس این گزارش، زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان راور، زاهدیووا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان های کلاغنج و منوجان و فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان شهربابک به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر به استان کرمان حضور خواهد داشت.

همچنین محمدمهدی استاندار کرمان ضمن تشریح برنامه ها و جزئیات سی امین سفر استانی آیت الله سیدابراهیم رئیسی به کرمان در روزهای 30 و 31 مردادماه گفت: رئیس جمهور عصر پنجشنبه 30 مردادماه وارد کرمان می شود.

استاندار کرمان از برکات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان ها گفت: تحکیم ارتباط ملت و دولت در سفرهای استانی برقرار است و اعتماد مردم به دولت و سرمایه اجتماعی افزایش می یابد. .

وی افزود: نکته دوم در سفرهای استانی مصوبات و اعتبارات سفر است که در سفر آیت الله رئیسی به کرمان شاهد آن خواهیم بود.

فداکار ادامه داد: حضور میدانی مسئولان در شهرستان ها زمینه ساز تصمیمات مهم تری خواهد بود تا وزرا با توجه به واقعیات تصمیمات بهتری اتخاذ کنند.

استاندار کرمان گفت: رئیس جمهور و هیئت دولت عصر پنجشنبه 30 مردادماه وارد کرمان می شوند و تا عصر روز جمعه 30 مردادماه مهمان مردم کرمان خواهند بود.

وی در خصوص دیدارهای مردمی رئیس جمهور در استان کرمان گفت: آیت الله رئیسی ساعت 18:30 روز پنجشنبه 29 مردادماه در محل مسجد کرمان با مردم کرمان دیدار می کند و منتظر ورود همکاران استانی ایشان هستیم. .

فداکار افزود: آیت الله رئیسی نیز روز جمعه 30 مردادماه در سفر به شهرستان جیرفت ساعت 10 صبح در مصلی این شهرستان دیدار مردمی خواهد داشت.


وی تصریح کرد: نشست های تخصصی رئیس جمهور از جمله نشست بررسی مسائل اقتصادی استان با تاکید بر حوزه معادن با حضور وزرا برگزار می شود.

فداکار همچنین از دیدار آیت الله رئیسی با نخبگان فرهنگی، سیاسی، رسانه ای و خانواده معظم شهدا در استان کرمان خبر داد و افزود: شورای اداری استان یکی از مهم ترین جلسات در حوزه کاری است که با حضور در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. حضور وزارتخانه های دولتی

استاندار کرمان بیان کرد: پایان سفر رئیس جمهور به استان کرمان نشست خبری عصر جمعه 30 مرداد است که خلاصه و مصوبات این سفر اعلام می شود.

استاندار کرمان از تشکیل دفتر خدمات دستگاه های اجرایی در سفر هیئت دولت به استان کرمان خبر داد و گفت: معاونان وزیر در دستگاه های متبوع خود حضور دارند و به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزیر به استعلامات مردمی پاسخ می دهند.

فداکار افزود: سامانه تلفنی 111 نیز فعال است و سایر استان ها نیز می توانند برای ثبت نام و پیگیری توسط کارشناسان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تعدادی از وزرا نیز به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرهای مختلف استان حضور دارند و ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در شورای اداری آن شهرستان شرکت می کنند و خلاصه خود را به رئیس جمهور تقدیم می کنند. .

استاندار کرمان گفت: آب یکی از بزرگترین چالش های استان کرمان است و شرکت های بزرگ صنعتی با خط انتقال از خلیج فارس بار خود را در حوزه آب از دوش شبکه های داخل استان برداشته اند.

وی گفت: همچنین برنامه هایی برای آبرسانی به استان به ویژه در حوزه شرب مشاهده شد که در سفر رئیس جمهور به استان ارائه و ایمن سازی خواهد شد.

فداکار بیان کرد: در خصوص مصوبات سفر، درخواست ها و پروژه ها از دستگاه های اجرایی از مدت ها قبل با محوریت معاونت عمرانی استانداری وصول شد و اهمیت پروژه ها با حضور نمایندگان سازمان بررسی و ارزیابی شد. دولت.

استاندار کرمان بیان کرد: بیش از 200 پروژه مهم در حوزه های راه، آموزش، بهداشت و درمان، زیرساخت ها، دانشگاه ها و … بررسی و رویت شد. و امیدواریم این سرمایه ها به سرعت جذب شود و شاهد افتتاح آنها باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید