مقایسه اثربخشی دولت روحانی و رئیسی در مواجهه با بحران‌های طبیعی/حضور در محل کارکنان دولت در مناطق زلزله‌زده هرمزگان

ساعت: 22:27
تاریخ انتشار: 23/08/08
کد خبر: 1784344

در پی وقوع زلزله امروز هرمزگان، حجت الاسلام رئیسی در جلسه هیئت دولت از معاون اول خود خواست تا هر چه سریعتر در محل وقوع زلزله حضور یابد تا مشکلات و مشکلات ناشی از آن را از نزدیک بررسی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروز ۲۳ آبان ماه، دو زمین لرزه متوالی به بزرگی ۶ ریشتر و ۶.۵ در مقیاس ریشتر در شمال بندرعباس به وقوع پیوست. این در حالی است که در نوروز 98 در موردی مشابه شاهد وقوع بحران سیل در استان های شمالی کشور به ویژه استان های گلستان و مازندران بودیم که مشکلات زیادی را برای هموطنان ایجاد کرد و در شرایطی که نیاز مبرم به حضور رئیس جمهور کارش حس می شد اما خبری از حسن روحانی نبود و برای گردش در جنوب کشور (کیش) بیرون رفته بود.

بررسی ها نشان می دهد که عملکرد هشت ساله روحانی در دوران بحران ضعیف بوده و زلزله کرمانشاه نیز شاهد همین مسیر اشتباه و کندی عملکرد دولت در دوره ریاست جمهوری بود. رویه ای که روحانی به سادگی چند تماس تلفنی داشت و تذکرات کلیشه ای داد.

در پی وقوع زلزله امروز هرمزگان، حجت الاسلام رئیسی در جلسه هیئت دولت از معاون اول خود خواست تا هر چه سریعتر در محل وقوع زلزله حضور یابد و مشکلات و مسائل ناشی از آن را از نزدیک بررسی کند تا مردم احساس آرامش، امنیت و اطمینان کنند. پیدا کردن این تسکین به موقع و به خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید