آیت الله ناصری همیشه در متن انقلاب حضور داشت

این نماینده مردم در مجلس به بیان ابعاد دیگری از شخصیت این عارف ربانی پرداخت و از خدمات اجتماعی وی از جمله ساخت مسجد، درمانگاه، حوزه علمیه و… نام برد.

حجت الاسلام سالک در خصوص شخصیت انقلابی آیت الله ناصری، سخنان ایشان را یادآور شد: در حوادث زمانه و قیام هایی که پیش می آید، باید طرفدار ولایت و آقا باشید. [رهبر معظم انقلاب] توجه کنید» و ادامه داد: ایشان هم در زمان حیات امام خمینی – رحمه الله – و هم بعد از ایشان در زمان رهبر معظم انقلاب از مدافعان انقلاب اسلامی بودند.

وی با بیان اینکه آیت الله ناصری در عرصه مبارزه در مسیر انقلابی گری و دفاع از انقلاب اما با سبک و سیاق رفتار و عرفان خود هستند، تصریح کرد: مشکلاتی وجود داشت و بارها در جلسات خصوصی که با دوستان ایشان حضور داشتیم، نصیحت او برای تبعیت از ولایت حرف اول را می زد و همیشه در این صحنه حضور داشت.

این نماینده مجلس در ادامه تشریح شخصیت انقلابی آیت الله ناصری افزود: این استاد بزرگ حوزه علمیه اصفهان در تمام صحنه های انقلاب از جمله راهپیمایی های روز قدس، 22 بهمن و انتخابات تا جایی که وضعیت جسمانی اش بود، حضور داشت. قادر .

حجت الاسلام سالک ادامه داد: این عارفان خدا همیشه پشت نهضت انقلابی امام راحل (ره) ایستادند و از دفاع از انقلاب هراس داشتند و مانند برخی علما و شخصیت ها نبودند که در حاشیه ایستادند، بلکه حضورشان همیشه بود. در متن انقلاب احساس می شود.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مسجد منسوب به ایشان یعنی مسجد قمرزرین پایگاه پشتیبانی و پشتیبانی رزمندگان اسلام و تامین تجهیزات مورد نیاز در جبهه بود.

این نماینده آدار مجلس تصریح کرد: فقدان آیت الله ناصری ضایعه ای برای اسلام و جامعه بود و با رحلت ایشان به راستی هدیه الهی روز جمعه از دستان ایران به ویژه اصفهان گم شد و امیدواریم دوستان و شیفتگان ایشان تداوم داشته باشند. مسیر این دنیای باشکوه

آیت الله ناصری دیروز جمعه چهارم شهریور ماه پس از عمری مجاهدت و سربازی امام زمان (عج) در سن 92 سالگی دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید