آیندا پاتوسی خاطره گل های استقلال را زنده کرد

آیندا پاتوسی خاطره گل های استقلال را زنده کرد

آیاندا پاتوسی بازیکن تیم فوتبال خوزستان که با ورود به زمین در دقیقه 92 موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند، صحبت های خود را درباره دیدار مقابل سپاهان اینگونه آغاز کرد: بازی سختی بود. آنها بازی را بهتر شروع کردند. دیدار مقابل سپاهان در اصفهان بسیار سخت است.
وی با اشاره به عملکرد باشگاه فوتبال خوزستان ادامه داد: تیم کار خود را به خوبی انجام داد. یاد گرفتیم تا دقایق پایانی برای ایجاد شادی و کسب سه امتیاز کار کنیم.
پاتوسی که در لیگ هجدهم موفق به زدن گلی مشابه مقابل پیام فارس شده بود، در دقایق پایانی باز هم با 2 گل او با لبخند به شکست سپاهان پاسخ داد: بله به آنها گل زدم فکر می کنم 5 گل زدم. مقابل سپاهان گلزنی به سپاهان همیشه خاص است چون یکی از بهترین تیم های ایران است. همیشه زدن آخرین گل برای تیمت عالی است. لحظه ای که برای استقلال گل زدم خیلی خاص بود و حالا این گل خیلی مهم است چون توانستیم سه امتیاز را بگیریم. خوشحالم که به تیمم کمک کردم تا سه امتیاز را کسب کند.
پاتوسی همچنین درباره همکاری با جواد نکونام گفت: فوق العاده است. من چهار سال است که فوتبال بازی می کنم. او سخت کوش و منظم است. ما می توانیم با هم کارهای خوبی انجام دهیم. منتظر کسب موفقیت هستیم تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید