شرایط فدراسیون فوتبال باعث شد به تیم ملی بروم/ کولیبالی و پاتوسی به فولاد بی احترامی کردند!


ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: 31.04.1401
کد خبر: 1884720

ما خریدهایی انجام دادیم که متناسب با نیازهایمان باشد و سعی کردیم بین تیم تعادل ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان گفت: وقتی کار هیچکس دست او نیست و نمی دانیم در فدراسیون فوتبال چه می کنند، من هم ترجیح دادم در تیم فوتبال باشم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال خوزستان درباره شرایط اردوی این تیم گفت: اردوی خوبی در تهران داشتیم. اردوی دوم را در ترکیه برگزار کردیم. شرایط خوبی برای تیم داریم. در اردوی اول یک بازی دوستانه داشتیم. در این اردو بازی دوستانه بسیار خوبی با تیم ام صلال داشتیم. بازی دوم مقابل الشحانیه است. پس از این بازی اردوی ترکیه به پایان می رسد. به ایران برمی گردیم و سومین اردو را برگزار می کنیم و سپس برای مسابقات آماده می شویم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره ورودی های فصل جدید گفت: خریدهای ما بر اساس نیازمان بود. متأسفانه، رأی ناعادلانه باعث شد تا دو سال نتوانیم حامی پیدا کنیم. تیم های دیگر در این مدت حداقل 7-10 بازیکن گرفتند و به تنهایی به پایان رسید. امسال سال انجام آن است. سال گذشته درست است که می‌توانستیم بازیکنان نیم‌فصل بگیریم، اما واقعاً سخت است که در نیم‌فصل به خدمت بگیریم.

وی تاکید کرد: با توجه به نیاز کمک می کنیم و سعی کرده ایم تعادلی در تیم ایجاد کنیم تا شرایط ایده آل فراهم شود. ما بازیکنانی را که به آنها چشم دوخته بودیم وارد کرده ایم. جا دارد از اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه که در این مدت زحمات زیادی کشیده اند تشکر ویژه داشته باشم. تمام الزامات تیم برآورده شد. آنها شرایط را طوری پیش بردند که از این پس وظیفه ما فقط تلاش برای رسیدن به هدف است. در این اردوی ترکیه شرایط بسیار خوبی داشتیم و فوق العاده بود. اردوهای زیادی رفته ام، این یکی از اردوهای خوبی بود که امسال برگزار کردیم و توانستیم به اهدافمان برسیم.

نکونام درباره سرنوشت پاتوسی و کولیبالی در اردوی ترکیه گفت: جلسات متعددی با مدیر برنامه های این دو بازیکن داشتیم. حتی برای حضور و دیدن اوضاع از نزدیک به تهران سفر کردم و با هم صحبت کردیم. جلسه ای داشتیم و با رئیس هیئت مدیره و گرشاسبی صحبت کردیم. متأسفانه 2 هفته در موسی و 3 هفته در پاتوسی بدون برنامه عمل کردیم. صحبت هایی انجام شد. همه بهانه ها و شرایط این بود که آنها دوست ندارند در این اردوهای بدنسازی حضور داشته باشند، اما برای من خیلی مهم است.

وی گفت: دوست دارم بازیکن در دوران بدنسازی شرایط ایده آلی داشته باشد تا از نظر بدنی در مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشد. قرارداد را برای پاتوسی فرستادیم و او آن را امضا کرد. باشگاه برای او بلیت تهیه کرد اما او به بهانه های مختلف کودکانه به اردو نیامد. با او قرارداد داریم اما در هیچ کدام از اردوها شرکت نکرده است. برای من نظم و انضباط تیمی و شخصیت تیمی بیش از هر چیز دیگری مهم است.

نکونام تصریح کرد: کولیبالی گفت بعد از عید قربان می آید که با آن مخالفت کردیم اما متاسفانه دیر آمد. او به دلیل نداشتن ویزا نتوانست در اردوی ترکیه با ما باشد. کاملا غیرحرفه ای عمل کردند. من واقعا از آنها ناراضی هستم. آنها واقعاً از برنامه عقب هستند. اگر مجبور شوم هر دوی آنها را کنار می گذارم چون نظم حرف اول و آخر را در تیم من می زند. آنها باید این را درک کنند. همه بازیکنان می خواهند بیشتر استراحت کنند و در کنار خانواده باشند، اما آمدند، زحمت کشیدند و تمرین کردند، اما این دو بازیکن نیامدند. به باشگاه و تیم بی احترامی می شود، اگر در تیم باشند به تخلفات جدی علیه آنها نگاه خواهیم کرد. آنها با وجود پول حرفه ای که می گیرند، یک کار کاملا غیر حرفه ای انجام داده اند. تیم برای ما از هر چیز دیگری مهمتر است.

سرمربی فولاد در مورد اینکه بازی های دوستانه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چه کمکی به این تیم می کند، گفت: خیلی به ما کمک می کند اما تقریباً 4-3 بازیکن ما نیستند که امیدوارم در آخرین مرحله تکمیل شود. اردوی تیم.” متاسفانه موسی و پاتوسی این شرایط را داشتند. ما با دو بازیکن صحبت می کنیم. امیدوارم بتوانیم برای تکمیل تیم به توافق برسیم. بازی های دوستانه بین المللی ایران و لیگ های آسیایی به ما کمک می کند. در اردوی ترکیه. ، با توجه به اینکه ورود و خروج در تیم زیاد است بچه ها بیشتر با هم آشنا می شوند و دوستی آنها بیشتر می شود ترجیح دادیم در فصلی که بازیکن تحت فشار، خسته و خسته است این اتفاقات بیفتد. تصمیم گیری برای مغز او سخت است تا در طول فصل مشکلات کمتری داشته باشد و عملکرد بهتری داشته باشد.

نکونام در مورد پیشنهاد سرمربی تیم ملی اذعان داشت: به هر حال دوستان به این پیشنهاد لطف دارند. باعث افتخار من است که جزو گزینه های تیم ملی کشورم باشم اما برنامه کاری خودم را دارم. ترجیح می دهم کاری را که دوست دارم انجام دهم، لذت ببرم و لذت ببرم. در شرایط فوتبال ما نمی دانیم چه کسی تصمیم می گیرد و چه کسی می تواند کار را انجام دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی کار دست کسی نیست و نمی دانیم در فدراسیون چه می کنند، من هم ترجیح دادم در فولاد باشم. شرایط حرفه ای که این باشگاه برای من فراهم کرد کمتر از شرایط تیم ملی نیست. خوشحال کردن مردم خوزستان برای من موفقیت بزرگی است. تمام تمرکز من روی فولاد است تا بتوانیم مردم را خوشحال کنیم. برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم فوتبال ما بتواند از این شرایط سخت و واقعا دردناک نجات پیدا کند و همیشه موفق باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید