ائتلاف سعودی بخشی از فیلم را با موشک های انصارالله جایگزین کرد

ساعت: 06:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799290

ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی به دلیل نمایش صحنه هایی از یک فیلم آمریکایی مورد تمسخر گسترده کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المسیره، ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی به دلیل نمایش صحنه هایی از یک فیلم آمریکایی مورد تمسخر گسترده کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی در رسوایی و ورشکستگی آشکار مدعی شد که موشک‌هایی را در بندر الحدیده مشاهده کرده‌اند. این اظهارات در حالی بیان می شود که تصاویر ادعا شده از یک فیلم آمریکایی در عراق انتخاب شده اند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: همه نگرانی های ائتلاف متجاوز از همان ابتدا دروغ، جعل واقعیت و تلاش برای دمکراسی است، اما دروغگو در نهایت افشا می شود.

عبدالمالک العجری، یکی از اعضای تیم مذاکره کننده نجات ملی دولت یمن، نیز گفت که رسوایی مالکی در ترکیه برای پنهان شدن از افکار عمومی کافی است. چنانکه احمد العسیری پیش از او فرار کرد.

العجری گفت: انتظار نداشتیم سخنگوی متجاوز آنقدر شجاع باشد که اینگونه دروغ بگوید و برای بستن بندر الحدیده به بهانه های مفتضحانه متوسل شود.

محمد عبدالاسلام رئیس تیم نجات ملی دولت یمن نیز گفت: الخدیده. وی تاکید کرد: متجاوزان به دنبال جبران ناکامی های خود در میدان با پیروزی های ساختگی و مضحک اطلاعاتی و رسانه ای هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید