ابلاغ 500 میلیارد تن وام مصوب از سفر ریاست جمهوری به یزد در کمتر از یک ماه

ساعت: 23:39
تاریخ انتشار: 1400/10/18
کد خبر: 1798914

استاندار یزد گفت: در کمتر از یک ماه حدود 500 میلیارد تن وام مصوب سفر ریاست جمهوری به استان ابلاغ شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مهران فاطمی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد که با حضور اعضا و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به ابلاغ حدود 500 میلیارد تن در فاز اول گفت: برای مصوبات سفر ریاست جمهوری تخصیص می یابد: حدود 1000 میلیارد تن برای تخصیص به طرح های جدید سفر ریاست جمهوری اضافه شده است که باید همه آن ها توسط مدیران استانی پیگیری شود تا این مبالغ به استان پرداخت شود.

وی همچنین خطاب به مسئولان تصریح کرد: مبالغ اختصاص یافته به استان در زمینه مصوبه سفر باید در محل مصوب هزینه شود و هیچ مدیری حق ندارد با عذرخواهی غیرواقعی این مبالغ را در جایی غیر از محل مصوب هزینه کند.

استاندار یزد در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت یکی از کارهای اصلی استان است که با توجه به سند آمایش استانی و عدالت محوری و عدالت محوری به زودی در استان یزد راه اندازی می شود. مشکلات زیست محیطی.

وی ادامه داد: این مرکز راهبردی باید محرک های دینی و فرهنگی استان را مد نظر داشته باشد و بر اساس آنها پروژه ها و برنامه های محوری استان طی 4 سال آینده پیش بینی شود.

استاندار یزد با اشاره به اینکه استان یزد باید در سال 1425 استانی جدید باشد، گفت: اقدام دیگری که باید در کنار راه اندازی این مرکز مورد توجه قرار گیرد، بازنگری در الگوی ارتباط مردم با نخبگان و مسئولان است.

فاطمی افزود: متأسفانه تاکنون کشور در حوزه ارتباط مردم با نخبگان و مسئولان از الگوی ساختارمند و منسجمی برخوردار نیست و باید اتاق فکرهای قوی برای رسیدگی به این موضوع در استان راه اندازی شود.

وی ادامه داد: در این اتاق های فکر باید از ظرفیت جوانان و نخبگان در حوزه های مختلف استفاده کنند و برای همه حوزه ها برنامه داشته باشند و سپس مسئولان استانی با این اتاق فکرها تماس بگیرند.

وی یکی از نمونه های موفق در راه اندازی اتاق فکر را مرکز صلاحیتدار سپاه عنوان و خاطرنشان کرد: در راه اندازی اتاق فکر باید دقت شود که این مراکز از جامعیت و انسجام لازم برخوردار باشند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید