ابهام جنجالی در ماجرای استقلال و بیرانوند; آیا وزیر پرسپولیس کمک کرد؟

ابهام جنجالی در ماجرای استقلال و بیرانوند;  آیا وزیر پرسپولیس کمک کرد؟

هنوز ابهامات زیادی در تاریخ بیرانوند وجود دارد. مثلا مدیر رسانه ای پرسپولیس مدعی است که استقلالی ها به او پیشنهاد 120 میلیاردی (احتمالاً 3 سال) داده اند. نکته اینجاست که بیرانوند با استقلال تمام شده بود و اگر 20 میلیارد اول قراردادش (50 درصد سال اول) را می گرفت شاید امروز استقلالی بود. البته استقلالی ها مدعی هستند که عده ای نگذاشتند بیاید. جواد نکونام این جمله را گفت و خجت کریمی هم علیه قربانزاده پست گذاشت تا به نوعی از خود دفاع کند. البته کریمی قول داده بود که امروز موضوع را با بیرانوند روشن کند، اما به هر حال آنچه مسلم است زمان به عقب برنمی گردد و اگر استقلال دروازه بان خارجی نگیرد باید امسال را با بیرانوند سپری کند. حسینی.چون هیچ یک از تیم های بزرگ لیگ برتری حسینی و او را نمی خواستند. این ادامه یافت.

اگر پیشنهاد استقلال برای 120 میلیاردی بیرانوند درست باشد (یا حتی 90 میلیارد در عرض 2 سال) طبیعی است که رگولاتوری حساس می شود. البته می توان گفت چرا نهادهای نظارتی نسبت به سایر تیم ها حساس نیستند اما به هر حال اگر بیرانوند با این ارقام استقلالی شود رکورد نقل و انتقالات فوتبال ایران را می شکند و دوم اینکه جمع آوری استقلال برای نکونام کار ساده ای نبود. . البته از نظر فنی هم استقلال می برد و پرسپولیس می بازد اما در این صورت همه استقلالی ها قراردادشان را درست یا نادرست با بیرانوند مقایسه می کنند و مشکلات زیادی به وجود می آید. الان هم استقلالی ها می گویند ما فقط 60 درصد پول پارسال را گرفتیم و حالا فکر کنید نکونام چه کار سختی برای فصل جدید دارد.

اشتباه استراتژیک مدیران استقلال این بود که اجازه دادند ماجرای بیرانوند رسانه ای شود. آنها باید مخفیانه با او برخورد می کردند و سپس خبر استقلال بیرانوند را رسانه ای می کردند، اما ابتدا سوت زدند و سپس ماجرا را پیگیری کردند، هرچند به ادعای خودشان چهره بیرانوند باعث حساسیت نهادهای بالادستی شد.

دیدگاهتان را بنویسید