ماجرای جنجالی بیرانوند خطاب به دنبال کنندگانش

پس از چند روز سکوت و آرامش، این بار ماجرای جنجالی علیرضا بیرانوند او را به چهره شماره یک پرسپولیس تبدیل کرد. جایی که مستقیماً سرپرست پرسپولیس را مورد خطاب قرار داد و در مقابل انتقادات امروز او موضع گیری کرد.

بیرانوند در استوری اینستاگرام خود هنگام انتشار عکسی جالب از تمرین خود در پرسپولیس، در متنی نسبتا طولانی نوشت: «سلام عزیزان، می‌خواستم نکاتی را با شما در میان بگذارم. بعضیا نمیدونم دنبال چی میگردی میگن باید تو فصل جدید حاضر بشم. سوال من این است که من برای خودنمایی به پرسپولیس پیوستم یا یک بازیکن 18 ساله هستم؟

بیرانوند به گفت و گوی افشین پیرانیوانی در ورزشگاه کاظمی با خبرنگاران اشاره کرد و گفت که او «اشتباه کرده و سعی دارد آن اشتباه را جبران کند». مدیر باشگاه سره پوشان همچنین گفت: علی بیرانوند اشتباه کرد و خودش هم به آن اعتراف کرد، اما پرسپولیسی ها به همان اندازه که بزرگ هستند، با گذشت هستند.

با این حال دروازه بان شماره یک پالشن در ادامه با لحنی مستقیم تری خطاب به سرمربی پالشن صحبت کرد و نوشت: خدا را شکر در تمام این سال ها هر چه داشتم برای تیمم گذاشتم و همه هواداران این را می دانند. امروز افشین خان که خیلی دوستش دارم گفت هواداران مرا ببخشند. من به غیر از ارسال دو اخطار ادعای خود چه کردم؟ البته آقای افشین من چیزی ندیدم. فکر نمی کنم آنها پرسپولیسی باشند.

دروازه بان قرمزها درباره شایعات مبنی بر مبلغ قراردادش نوشت: در نهایت همان قرارداد قبلی را به پایان رساندم. مربی نیست چون خودم می خواستم، پرسپولیس خانه من است و این تیم و هوادارانش را دوست دارم، به امید موفقیت و سربلندی پرسپولیس بزرگ.”

این در حالی است که یحیی گل محمدی برخلاف افشین پیروانی در مقابل بیرانوند موضع گیری نکرد و در پاسخ به این سوال که آیا هواداران باید او را ببخشند، از این دروازه بان حمایت نکرد و از بیرانوند حمایت کرد و ریشه تصمیم خود را «مالی» دانست. چالش ها و مسائل.” »

چیزی که به نظر می‌رسد بیرانوند را عصبانی کرده و او را مستقیماً دنبال کنندگانش را با زبان کنایه‌آمیز مخاطب قرار داده است، درخواست هواداران پرسپولیس برای «بخشیدن بیرانوند» است که حالا این ماجرا را دنبال کرده است.

علیرضا بیرانوند دوشنبه شب در تمرین پرسپولیس حاضر شد و با این تیم به استانبول سفر خواهد کرد اما حالا باید دید این ماجرا چه واکنشی از سوی دنبال کنندگان خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید