اتحادیه های حمل و نقل یک روز دیگر اعتصاب می کنند

در آلمان، کارگران حمل و نقل عمومی به نمایندگی از اتحادیه وردی از عصر سه شنبه 21 مارس اعتصاب نامحدود اعلام کردند که تا فردا ادامه خواهد داشت.

در نوردراین وستفالن آلمان، اعتصاب کارگران حمل و نقل آغاز و ادامه خواهد یافت. این اقدام صنفی از سه شنبه و چهارشنبه آغاز و ممکن است تا پایان هفته ادامه داشته باشد.

اعتصاب کارگران در ایالت نوردراین-وستفالن آلمان به شدت بر خدمات قطار، تراموا و اتوبوس در چندین ایالت دیگر و حتی دورتر از منطقه آخن تأثیر خواهد گذاشت. شهرهای برلین، بن، کلن، دوسلدورف و اسن آلمان تحت تاثیر این اعتصاب قرار خواهند گرفت. تعطیلی و اعتصاب بخشی از مناقشه حقوقی مداوم بین دولت و کارگران بر سر قراردادها و تعیین دستمزد است.

سازمان دهندگان این اعتصابات همچنین خواستار تظاهرات در شهرهای کلن، گلزنکرشن و مونشن گلادباخ شدند. اتحادیه ها پیش بینی می کنند که هزاران نفر در این تجمعات شرکت کنند.

در طول اعتصاب، احتمالاً تقاضا برای روش‌های جایگزین حمل و نقل افزایش می‌یابد که سایر حوزه‌های ارتباطی را محدود می‌کند. افزایش استفاده از وسایل نقلیه شخصی می تواند باعث ازدحام در مسیرهای اصلی شود.

شهرداری وستفالیا اعلام کرد که پس از پایان تعلیق اعتصاب، عادی شدن خدمات، باقیمانده اختلالات در حمل و نقل امکان پذیر است. اعتصابات حمل و نقل عمومی بیشتر در بخش حمل و نقل هوایی در هفته های آینده محتمل است.

دیدگاهتان را بنویسید