اعتصاب و اعتراض کارکنان پست و حمل و نقل

در تایوان، اتحادیه کارگران حمل و نقل و پست از امروز سه شنبه 14 جولای (5 ژوئیه) اعتصاب نامحدودی را در سراسر جزیره برگزار خواهد کرد.

اتحادیه های کارگران حمل و نقل از 5 ژوئیه در تایوان دست به اعتصاب نامحدود زده اند تا به خواسته های باقی مانده خود برای دستمزد و قراردادهای سال های گذشته پاسخ دهند. علاوه بر کارگران باربری خانگی در تایوان، اعضای اتحادیه تایوان کارگران سریع السیر Chunghwa اقداماتی را برای افزایش دستمزدها و تجدید نظر در قراردادهای خود آغاز کرده اند. شرکت پست و تحویل تایوان یکی از سازمان دهندگان اصلی این اعتراضات است و یکی از شرکت های تابعه پست دولتی Chunghwa یا شرکت پست و تلفن تایوان است. این شرکت همچنین در ارائه اسناد برای بانک ها و موسسات مالی محلی تخصص دارد.

تاخیر در ارائه خدمات به دلیل اعتصاب احتمالی کارگران این منطقه احتمالا یک هفته ادامه خواهد داشت. قطعی های طولانی مدت ممکن است پس از پایان اعتصاب ادامه یابد زیرا ارائه دهندگان خدمات برای پاک کردن موارد عقب مانده کار نمی کنند.

تظاهرات گسترده خیابانی در طول اعتصاب امکان پذیر است و تظاهرکنندگان ممکن است در نزدیکی مراکز توزیع، دفاتر شرکت و ساختمان های دولتی تجمع کنند. بنا بر گزارش ها، کارگران روز گذشته (4 ژوئیه) در مقابل وزارت حمل و نقل و ارتباطات در تایپه، مرکز تایوان تجمع کردند. اگرچه اعتراضات احتمالاً در مقیاس کوچک بوده و بیش از حد مخل نیستند، انتظار می رود تاخیرهای جزئی در ترافیک محلی ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید