اتفاق خاصی که مهدی طارمی ابداع کرد

اتفاق خاصی که مهدی طارمی ابداع کرد

اکثر مهاجمان وقتی وارد محوطه جریمه حریف می شوند اولین چیزی که به ذهنشان خطور می کند ضربه زدن به چارچوب دروازه حریف یا اجرای پنالتی است. در نتیجه کمتر به هم تیمی های خود پاس می دهند و در نتیجه برخی از آنها را تماشاگران و کارشناسان فوتبال به خودخواه می شناسند. اما مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اینطور نیست. او به غیر از گلزنی هنرهای دیگری هم دارد. او برای هم تیمی ها موقعیت های گل ایجاد می کند و این نشان می دهد که بازیکن خودخواه نیست.

کمتر مهاجمی وجود دارد، حتی در معتبرترین مسابقات قهرمانی جهان که تعداد پاس گل هایشان نزدیک به تعداد گل ها باشد. مهدی طارمی در این فصل لیگ برتر پرتغال 12 گل برای پورتو به ثمر رسانده است و با ایجاد موقعیت گل در بازی ویسنته تعداد پاس گل ها را به 9 رسانده است و این یعنی مهدی طارمی مهاجم دو منظوره است. مهاجمی که همزمان گل می زند و پاس گل می دهد. امروز به خوبی متوجه شدیم که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در ابتدای فصل نگفته مهدی طارمی موثرترین بازیکن پورتو است. او علاوه بر عملکرد خوبش در لیگ قهرمانان اروپا در لیگ برتر پرتغال روی ۲۱ گل پورتو تاثیر مستقیم داشت که نشان می دهد مهدی طارمی فصل فوق العاده ای را با تیم پورتو سپری می کند و این روند در پایان نیز ادامه خواهد داشت. فصل پیشنهادات خوبی برای او خواهد داشت.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در جام جهانی قبلی می توانست برای اولین بار در تاریخ فوتبال تیم ملی فوتبال ایران را از مرحله گروهی با گلزنی در آخرین ثانیه های دیدار مقابل پرتغال از مرحله گروهی هدایت کند، حالا بهتر شده است. مهاجم مهاجمی که قدر فرصت ها را می داند و همچنین موقعیت های گل خوبی خلق می کند. او و تیم ملی به دنبال ماموریتی جدید در جام جهانی 2022 هستند. صعود از مرحله گروهی. اتفاقی که تیم ملی می تواند با مهاجمان توانمندی چون مهدی طارمی به آن خوش بین باشد. این در حالی است که او با مهدی طارمی، سردار آزمون هم بازی می کند که نشان داده در لیگ برتر روسیه چقدر مهاجم توانمندی است و حالا منتظر حضور در بایرلورکوزن و درخشش در بوندسلیگا است.

دیدگاهتان را بنویسید