اتفاق خوبی برای تیم ملی ایران در جام جهانی؟!

اتفاق خوبی برای تیم ملی ایران در جام جهانی؟!

اگر انگلیسی ها خدا را شکر می کنند که با ایران همگروه هستند، بد نیست ما هم همین کار را بکنیم. تیم ملی به هر حال در گروه یک تیم بزرگ اروپایی قرار داشت. از نظر قرعه کشی هم اگر در گروه انگلیس نبودیم قطعا در گروه آسان تری قرار نمی گرفتیم چون اصولا گروه ساده تری وجود ندارد.

اگر به تساوی تیم های آسیایی مانند ژاپن، استرالیا، عربستان و کره جنوبی نگاه کنید، می بینید که تقریباً همه آنها در گروهی بسیار سنگین تر از ایران قرار داشتند. نکته دیگر اینکه بازیکنان تیم ملی در مقابل عظمت فوتبال جهان انگیزه بیشتری دارند و مطمئنا یکی از بهترین بازی های خود را مقابل تیم ملی انگلیس انجام خواهند داد.

اتفاقا این عناوین تحریک آمیز در نهایت می تواند به نفع تیم ملی ایران باشد. اگر به خاطر داشته باشید در سال های گذشته زمانی که مقابل آرژانتین، پرتغال و اسپانیا بازی می کردیم، رسانه های خارجی از پیروزی های پرگل مقابل ایران صحبت می کردند و بازی های آسانی را برای اسپانیا و پرتغال پیش بینی می کردند، اما تیم ملی ایران موفق شد از پرتغال امتیاز بگیرد و حتی ممکن است تیمی هم ببرد. با یک گل عجیب به اسپانیا باختیم و حتی سعید عزت الله دروازه این تیم را باز کرد و در نهایت پرچم کمک داور به نشانه آفساید بودن گل بالا رفت.

در پایان باید گفت تیم ملی ایران مقابل تیم های قدرتمندی مانند انگلیس بهتر بازی می کند و در مقابل تیم های سرعتی و تکنیکی مشکلات بیشتری دارد. ما حتی به تیم سرعت آسیا، کره جنوبی که مستحق باخت بودیم، باختیم، اما مطمئنا شرایط جام جهانی و بازی با تیم هایی مانند انگلیس و آمریکا متفاوت است و چیزی که ما را به این مسابقات امیدوار می کند بالا بودن آن است. انگیزه در برابر چنین مخالفانی است.

دیدگاهتان را بنویسید