اتفاق عجیب در نقل و انتقالات استقلال; چرا استقلالی ها شکایت نمی کنند؟

اتفاق عجیب در نقل و انتقالات استقلال;  چرا استقلالی ها شکایت نمی کنند؟

فصل نقل و انتقالات استقلال هر سال علاوه بر خرید و فروش بازیکن، اتفاق تکراری دیگری نیز دارد. حاشیه سازی های آقای الف-الف! این مرد هر فصل در نقل و انتقالات استقلال خودش را به عنوان نماینده باشگاه معرفی می کند و با بازیکنان خارجی برای آوردن آنها به استقلال مذاکره می کند! با این حال، مشخص نیست که این مذاکرات به نمایندگی از چه کسی و در چه مقامی انجام می شود. معلوم نیست آقای عشق چه زمانی می خواهد جلوی این رفتار را بگیرد و همچنین مشخص نیست چه زمانی مدیران استقلال می خواهند جلوی او را بگیرند یا او را محاکمه کنند. او در جدیدترین شاهکار خود مذاکره با ژان کارلوس برزیلی را آغاز کرد. گفته می شود آقای AA چکی جعلی به ژان کارلوس داده و از او خواسته است صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه استقلال را دنبال کند. این اتفاق بلافاصله بازتاب زیادی در رسانه های ایران پیدا کرد و شایعه آمدن ژان کارلوس را تقویت کرد.

اما مدیران استقلال که در نیم فصل به دنبال ژان کارلوس بودند. آنها مذاکره جدید با این بازیکن را قاطعانه تکذیب کردند و مدعی شدند سرمربی جدید تمایلی به آوردن او ندارد. بالاخره رسانه های برزیلی متوجه خبر جعلی انتقال ژان کارلوس به استقلال شدند و این ماجرای عجیب را فاش کردند.

در همین زمینه، آری باروس، مدیر باشگاه ناوتیکو برزیل نیز در گفت و گو با رسانه های کشور با تایید موضع باشگاه استقلال گفت: این باشگاه هنوز پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن ژان کارلوس دریافت نکرده است. استقلالی ها دیگر طعمه ترفندهای آقای دلال نشوند، آقای عشق شهرت هم در زمان حضور مامه تیام در استقلال با این خبر جعلی نامی برای خود دست و پا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید