اتهام جدی به رئیس فدراسیون فوتبال؛ سرگرمی عجیب

اتهام جدی به رئیس فدراسیون فوتبال؛  سرگرمی عجیب

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا با رسوایی جدیدی روبرو شده است.

روبیالس البته همیشه با جنجال و رسوایی همراه بوده است. او پیش از این در ماجرای همکاری با جرارد پیکه و انتقال بازی های سوپرکاپ اسپانیا به عربستان باید در برابر اتهامات فساد مالی از خود دفاع می کرد و حالا دپارتمان مبارزه با فساد فدراسیون فوتبال اسپانیا دوباره از او تحقیق می کند.

در گزارشی که روزنامه اسپانیایی ال موندو نوشته است، روبیالس متهم به سازماندهی مهمانی های خصوصی در یک ویلا در منطقه گرانادا است. او از پول فدراسیون برای تامین مالی این مهمانی ها استفاده کرد که گویا “8 تا 10 دختر جوان” در آن شرکت می کردند. این هزینه ها از بودجه فدراسیون و در یک مهمانی با حضور اعضای نزدیک به روبیالس تحت عنوان یک رویداد تجاری پرداخت شد.

شاکی و شاکی این پرونده، خوان روبیالس، عموی لوئیس روبیالس است که پیش از این عضو فدراسیون بود، اما خود در سال 2020 در انتخابات ریاست فدراسیون با لوئیس رقابت کرد. به همین دلیل رسانه های اسپانیایی از عنوان دعوای خانوادگی برای این اختلاف استفاده کردند.

در میان اظهارات خوان، او همچنین برادرزاده‌اش را متهم به استخدام عوامل خصوصی برای تعقیب داوید آگانزو، رئیس اتحادیه بازیکنان اسپانیا کرد و به او گفت که باید “راهی برای بیرون آوردن پول از فدراسیون پیدا کند.” عوامل خصوصی که به دنبال آگانسو بودند با یک شرکت حقوقی قرارداد دارند که با فدراسیون فوتبال اسپانیا قرارداد دارد.

این یک بار دیگر لوئیس روبیالس را به بحران انداخته است زیرا او تلاش می کند نام خود را از چندین اتهام مشکوک دیگر نیز پاک کند.

فدراسیون فوتبال اسپانیا این اتهامات را «تأسف‌بار و به شدت تکذیب‌شده» خواند و گفت که این اتهامات توسط یک مقام سابق «با انگیزه‌های انتقام‌جویانه» مطرح شده است.

فدراسیون تاکید کرد که حزب مورد ادعا یک “جلسه تجاری” با حضور خوان روبیالس، رئیس فدراسیون بوده و ملکی که در آن جلسه برگزار شد توسط یکی از حاضران اجاره شده است و نه با بودجه فدراسیون.

در ادامه این بیانیه آمده است: نه در آن تاریخ و نه در هیچ زمان دیگری یک یورو به جلسات غیرمرتبط با مدیریت فدراسیون اختصاص داده نشد.

این فدراسیون در بیانیه ای جداگانه اعلام کرد که چندین مقام فدراسیون از خوان روبیالس به دلیل افترا شکایت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید