اجرای اصلاحیه یارانه ها به نفع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان واقعی / ظرفیت بسیج کامل در خدمت رسانی به واحدهای تولیدی


ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840102

حمیدرضاولا بدشتی گفت: با اجرای اصلاح یارانه ها سود کار به جیب تولیدکننده واقعی و حتی مصرف کننده واقعی می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، حمیدرضاولا بدشتی پنجشنبه شب در بازدید از چند کارخانه شهرک صنعتی آمل با اشاره به اینکه مشکل کمبود روغن برطرف شده است، گفت: با وجود تولید روغن در برخی کارخانه ها، مشکل تامین روغن در کشور وجود دارد. سه برابر: خیر، تولیدکنندگان با تولید روغن مصرفی مشکلی ندارند و مواد اولیه کافی در بازار وجود دارد.

وی در خصوص بازدید از یکی از مغازه های تولید مواد غذایی در آمل گفت: علاوه بر عرضه شهرستان به شهرستان های همجوار و حتی پایتخت، روغن مازاد تولید می شود که با توجه به حجم تولید در این بخش و اخیرا مشکلی وجود ندارد. افزایش بازار و قیمت گذاری نفت که از قبل مجاز است.

رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور پرداخت یارانه جدید را قطعا به نفع مردم و تولیدکنندگان دانست و تصریح کرد: با اجرای این طرح منافع نیروی کار به جیب تولیدکنندگان واقعی و حتی تولیدکنندگان می رسد. مصرف کنندگان واقعی

الله بدشتی ادامه داد: یکی از کمک های بسیج کارگری و کارخانجات مازندران، واحدهای تولیدی اتاق فکر است که با ارسال مشکلات از سوی تولیدکنندگان و دعوت از تصمیم گیران و مدیران استانی به رفع مشکلات کمک می کند.

وی با تاکید بر نگاه دانش بنیان گفت: با توجه به نگاه دانش بنیان به تولید و محصولات بازار محور، واحد تولیدی مورد نظر با مشکل بازار مواجه نیست، اکنون به خوبی وارد تولید شده و زیرساخت ها و اشتغال را افزایش داده است.

رئیس بسیج کار و کارخانجات کشور خواستار همه تلاش ها برای بسیج کارگری و کارخانه ها برای رفع موانع تولید شد و گفت: جلسات متعدد برای رفع موانع تولید، کمک به حل مشکلات بنگاه های کوچک و متوسط ​​برای ایجاد اشتغال و کمک به رفع موانع تولید است. افزایش تولید

وی افزود: تمام ظرفیت بسیج کمک به واحدهای تولیدی، رفع موانع، تثبیت تصرف و استفاده از ظرفیت استان برای رفع مشکلات است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید