اجرای برنامه های آموزشی یکی از مهم ترین راه های غلبه بر کم آبی است

ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790030

این را مدیر عامل شرکت ویک زنجان اعلام کرد؛

مدیرعامل زنجان با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت های آب و برق و اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس گفت: آموزش و ارتقای سواد آبی یکی از راهکارهای مهم برای برون رفت از شرایط کم آبی است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا جزا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: با توجه به اینکه با مشکل کم آبی و انرژی مواجه هستم وضعیت آب در کل کشور خوب نیست.

وی با بیان اینکه آموزش و ارتقای سواد آبی یکی از راهکارهای مهم برون رفت از این وضعیت است، خاطرنشان کرد: به منظور آموزش و ارتقای سواد آبی در بین اقشار مختلف به ویژه جامعه دانش آموزی، نشست مشترک نمایندگان صنعت آب و برق برگزار شد. و آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان صورت گرفت.

جزقاسمی با اشاره به برنامه‌های متنوعی برای ارتقای مصرف بهینه آب در سال‌های اخیر افزود: شرکت‌های صنعت آب و برق استان می‌خواهند با همکاری آموزش و پرورش برنامه‌های آموزشی خود را برای مقاطع مختلف دانش‌آموزان اجرا کنند تا دامنه و تأثیر این موضوع افزایش یابد. “

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال تفاهم نامه همکاری بین شرکت های آب و برق و ادارات کل آموزش و پرورش و تعمیرات مدارس استان برای گسترش همکاری ها و توسعه آموزش و پرورش منعقد شد. “

وی افزود: نتیجه این تفاهم نامه آموزش دانش آموزان و ارتقای سواد آبی آنان برای استفاده بهینه از آب و برق و ترویج فرهنگ استفاده صحیح از انرژی است.

جزقاسمی در خصوص جزئیات این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه شامل بخش های مختلف آموزش، توزیع بسته های فرهنگی و جشنواره است و فرهنگ اجرا شده از جمله نمایش، تئاتر و مسابقات برای ارتقای بهره وری آب انجام شده است.

مدیر عامل شرکت ویک زنجان خاطرنشان کرد: به منظور هدفمندی بیشتر این برنامه ها و افزایش بهره وری آن ها، در حین امضای تفاهم نامه آموزش هایی را در اجرای برنامه ها لحاظ خواهیم کرد تا آب در دروس دانش آموزان لحاظ شود. و بخشی از برنامه های آموزشی مدرسه است.

وی یادآور شد: تفاهم نامه مذکور بین شرکت های آبفای منطقه ای، آبفای، توزیع برق و برق منطقه ای منطقه با ادارات کل آموزش و پرورش و تعمیر، توسعه و تجهیز مدارس منعقد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید