ساعی: با راه اندازی مرکز آموزشی کوکی وان، ایران به یکی از مراکز آموزشی تبدیل می شود


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818228

مراسم افتتاحیه دوره داوری بین المللی Hanmadang;

اولین دوره داوری بین المللی Hanmadang با حضور مسئولان فدراسیون و مرکز آموزشی فدراسیون جهانی رسما افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین دوره مسابقات بین المللی داوری بانوان و آقایان هامدانگ امروز با حضور 81 داور ایرانی و خارجی به میزبانی ایران در مرکز جهانی تکواندو برگزار شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

مراسم تحلیف با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، مسعود لشکری ​​سرپرست دبیری و عشرت شاه محمدی سرپرست معاونت زنان، یون یونگ سوگ رئیس و کو کوانک هون رئیس مرکز جهانی آموزش تاندو برگزار شد. ، اوم جی یونگ، هوانگ بو سون و کیم جونگ اون »مدرسان دوره، محمدامین نامجو، مدیر اجرایی دوره، داوران خارجی و ایرانی در سالن تکواندو برگزار شدند.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و پس از آن محمدامین نامجو مسئول برگزاری دوره داوری بین المللی گفت: اقداماتی که موفق به برگزاری این دوره بین المللی شدیم. ایران.

وی افزود: این دوره آموزشی با حضور 81 داور خارجی و ایرانی متشکل از 52 داور مرد و 29 داور از صبح امروز دوشنبه هشتم فروردین آغاز شد. در این دوره چهار داور بین المللی کشورمان به مقام دوم صعود می کنند و بقیه داوران به رتبه بین المللی هامدانگ می رسند.

نامجو گفت: داوران خارجی نیز در این دوره در جمع ما حضور دارند و باعث افتخار است که بتوانیم ایران را به عنوان مرکز رسمی کوکی وان معرفی کنیم. استقبال خوب از دوره های آموزشی نشان دهنده تلاش مسئولان فدراسیون به ویژه هادی ساعی است که در این مدت واقعا به ما کمک کردند و با پیگیری آنها توانستیم موارد و مشکلات موجود را برطرف کنیم و موفق به برگزاری این دوره در ایران شدیم. برای افتتاح رسمی مرکز کوکی وان در ایران و شاهد شکوفایی و فصل جدید کوکی وان در ایران باشیم.


20220328 12031966 خبر خاکستری

پس از پایان این مراسم هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو با تبریک سال نو و خیر مقدم به داوران حاضر در دوره آموزشی گفت: از برگزاری و میزبانی این دوره آموزشی در ایران که به آن اعتماد داشتیم تشکر و قدردانی می کنم. برای اولین بار به کشور عزیزمان این دوره آموزشی را در خارج از کره جنوبی برگزار کردیم که به دلیل اعتماد و اطمینان به تکواندو ایران قطعا اتفاق مهمی است و با تشکر از شما عزیزان پیشکسوتان قهرمان ما هستند.

وی گفت: برگزاری و برگزاری این دوره های آموزشی باعث کاهش هزینه ها می شود. حضور در این دوره آموزشی خوب بود و هدف بعدی ما بعد از دوره های آموزشی برگزاری مسابقات بین المللی در هامدانگ است و قصد داریم در این بخش میزبان مسابقات قهرمانی آسیا باشیم.

ساعی بیان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا این دوره آموزشی را به بهترین نحو و با کمترین هزینه برگزار کنیم چرا که شخصاً هیچ تصوری از برگزاری کلاس های آموزشی برای درآمدزایی نداریم و تمام تلاشمان بر این است که این دوره ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود. با کمترین هزینه، پس در آینده شاهد درخشش تکواندوی ایران خواهیم بود و از این فرصت ها نهایت استفاده را خواهیم برد و حضور و استقبال شما از دوره های آموزشی قطعا باعث دلگرمی ما خواهد شد و این باعث می شود سعی کنیم در جای دیگری از کوکی وان استفاده کنیم و بتوانیم از مرکز کوکی وان استفاده کنیم.در ایران تاسیس شود و جزو اولین کشورها در این زمینه باشد و بتواند به یکی از قطب های آموزشی تبدیل شود.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: راه اندازی این مرکز با توجه به موقعیت جغرافیایی ایران ممکن است در اکثر کشورها برای حضور آسانتر و مناسبتر باشد و مطمئنا با استقبال خوبی مواجه شود. امیدوارم در پایان این دوره شاهد امضای تفاهم نامه ای باشیم تا بستر خوبی برای تکواندو ایران فراهم شود.


20220328 12035314 خبر خاکستری

در پایان این مراسم، یون اون سوک، رئیس آکادمی کوکیوان گفت; در چنین شرایط سختی، آکادمی کوکی وان سعی در برگزاری دوره های مربیگری برای آزمون های کمربند، دوره های ممتحن و داوری در هامدانگ دارد.

وی افزود: آبان ماه گذشته دوره مربیگری به صورت حضوری و دوره بین المللی قضایی هامدانگ برای دومین بار به صورت حضوری برگزار شد. مسئولیت و تعهد در تکواندو. امیدوارم این یک دوره عالی برای ارتقای فنی و ارتقای کیفیت داوران بین المللی در هامدانگ باشد که قدرت و سابقه زیادی دارند.

ضمن اینکه امیدوارم این دوره فرصت مناسبی برای توسعه فعالیت های هامدانگ در ایران باشد.

در پایان از آقای هادی ساعی رئیس جدید فدراسیون تکواندو ایران و همکاران ایشان که موفق به احراز شرایط این دوره شده اند تشکر می کنم. همچنین از صمیم قلب برای همه شما آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید