اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در کهگیلویه


ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893579

محمد موسوی از اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، محمد موسوی در تشریح این خبر اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده شهری و روستایی و پس از دریافت گزارش از مردم، شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر انجام شد. در دستور کار عوامل این شهرستان قرار گرفته است

وی افزود: ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان با همکاری سایر عوامل انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی ذی صلاح در بازرسی از 6 واحد عرضه مواد مخدر در این شهرستان مقدار 4 هزار و 581 گرم مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

محمد موسوی با اشاره به اینکه در این رابطه 6 خرده فروش و 12 معتاد متجاهر دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه موادمخدر مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با تاکید بر همکاری و ارتباط مستمر با پلیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه جنایت، موارد غیرعادی و مشکوک در سطح شهر و یا اخباری مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر مراتب را از طریق سامانه تماس فوریت های پلیسی 110. برای دستگیری مجرمان و متخلفان باید اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید