اجرای طرح بزرگ اقتصادی قدرت خرید را افزایش می دهد/ مردم نگران تحویل کالا نیستند


ساعت: 14:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838326

ابراهیمی با بیان اینکه اجرای طرح کلان اقتصادی قدرت خرید را افزایش می دهد، گفت: دولت سیزدهم با حمایت مردم اجرای طرح اقتصادی را آغاز کرد و در این طرح یارانه ها مستقیماً در اختیار مردم قرار می گیرد و برای انجام این کار اقدام می شود. کار انجام شده

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیروس ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: برنامه اقتصادی دولت توزیع عادلانه یارانه ها است که چند ارزی در سال های اخیر مشکلاتی به ویژه در زمینه مواد غذایی از جمله انباشت، قاچاق و خرابکاری ایجاد کرده است. از طریق اشاعه که از این نظر یکی از مهمترین مطالبات مردم است، در این بخش ساماندهی می شود.

وی افزود: دولت سیزدهم اجرای این طرح اقتصادی را با حمایت مردم آغاز کرده است و در این طرح فرض بر این است که یارانه ها مستقیما در اختیار مردم باشد و برنامه ریزی لازم برای انجام این امر انجام شده است. کار کردن “

معاون اقتصادی لرستان با اشاره به وفور کالا در بازار گفت: لازم است همه شهروندان بدانند کالاهای اساسی به اندازه کافی وجود دارد و مردم برای خرید و تهیه این اقلام مثلاً در استان ما عجله نکنند. مقدار هشت ماهه جوجه کشی یا 2700 تن برنج در انبارها و 5000 تن در فروشگاه ها توزیع می شود، مرغ منجمد و انبار شده که در صورت نیاز در بازار موجود است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در بحث توزیع نفت مسائلی مطرح شده است که طی یکی دو روز آینده حل می شود و اجرای این طرح بزرگ اقتصادی قدرت خرید را افزایش می دهد.

وی بیان کرد: اگر امروزه هر خانواری مجبور است ظرف چند ماه خرید کند، قطعاً کشتارگاه ها و مغازه ها این ظرفیت را ندارند، بنابراین همه مطمئن هستند که اجناس کافی است و جای نگرانی نیست.

معاون اقتصادی وزیر اقتصاد لرستان گفت: البته با همکاری مردم در روزهای آینده وضعیت بهتر می شود و خود مردم نیز خواهند دید که کالا به اندازه کافی در بازار وجود دارد.

ابراهیمی با اشاره به قیمت های اعلام شده افزود: قیمت برخی اقلام از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعلام شده است و شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف، مراتب را اعلام کنند تا بلافاصله نسبت به رفع آنها اقدام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید