مردم نگران کمبود کالا نیستند


زمان: 08:32 ساعت
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838815

کاسم عزیززاده گرجی گفت: فلسفه همه مسئولان خدمت به مردم است و باید شکاف بین مردم و مسئولان برطرف شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا کاسم عزیززاده گرجی، وی در نشست طرح مردمی با روسای ادارات شهرستان بابل گفت: شکاف مردم و مسئولان در هر دولتی یکی از مهم ترین و راهبردی ترین مسائل تاثیرگذار بر اقتصاد اقتصادی است که در این راستا به دلیل عدم وجود شکاف بین مردم و مسئولین در هر دولتی است. و زمینه های اجتماعی فرهنگی و سیاسی را می توان طراحی کرد.

عزیززاده گرجی بابیان اینکه مردم معیار حکمرانی هستند، گفت: فلسفه وجودی همه کارکنان خدمت به مردم است و باید شکاف بین مردم و مسئولان برطرف شود.

فرماندار بابل ادامه داد: سازوکار به میدان آوردن مردم، هنری است که باید با فرهنگ و سبک زندگی، فاصله بین سطح زندگی و رفاه اقتصادی تا روش های مدیریتی، دیدگاه های فکری و سیاسی و… حل شود. البته، اقدامات نظامی خارجی».

عزیززاده گرجی گفت: این طرح با مردم به عنوان حل مشکلات خارج از نظام مشکلات مردم انجام شد.

وی بیان کرد: 75 درصد مشکلات مردم قابل حل است و تنها با هماهنگی و همدلی می توان بسیاری از این مشکلات را حل کرد و نباید این اتفاق بیفتد که کارهای باقی مانده ما در میدان برای مردم مشکل ایجاد کند.

این مسئول تصریح کرد: یکی از اهداف طرح حل مشکلات مردم با مردم است و باید مشکلات برطرف شود.

والی بابل به خادمان گفت: وقتی مردم به شما اعتماد کنند و به شما اعتماد کنند، با شما خواهند آمد و به شما کمک خواهند کرد. این بزرگترین سرمایه دولت است که می تواند اعتماد مردم را جلب کند.

عزیززاده گرجی با تاکید بر اینکه مسئولان باید همواره در بین مردم حضور داشته باشند، تصریح کرد: نباید مسئولان کشور را منزوی از ملت دانست و یکی از خطراتی که نظام اسلامی را تهدید می کند فاصله مردم با مسئولان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید