اجرای طرح هوشمند توزیع کالاهای اساسی تا 10 روز آینده

ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792078

مدیرعامل تعاون روستایی کرمانشاه اعلام کرد؛

ایرج صفایی از اجرای طرح هوشمند توزیع کالاهای اساسی طی 10 روز آینده در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایرج صفایی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز با اشاره به اجرای طرح هوشمند توزیع کالاهای اساسی طی ده روز آینده گفت: مردم کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، تخم مرغ، مرغ منجمد و شکر را در مصوبه دریافت کنند. با تعرفه دولتی بدون رسید تمام هزینه های ارسال را از طریق سامانه اینترنتی ثبت کنید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید.

مدیر عامل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی موجب حذف دلالان و دلالان، نظارت بهتر بر بازار، جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت و حذف مردم از توزیع این کالاها می شود.

صفایی همچنین درباره طرح قرارداد کشت گندم تصریح کرد: همچنین بر اساس ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی کشور، پس از انعقاد قرارداد با کشاورز، سازمان تعاون روستایی به عنوان مجری طرح قرارداد برای کشت گندم، وام، از جمله بذر و کود. کشاورز را فراهم می کند.

وی افزود: همچنین سازمان تعاون روستایی پس از انعقاد قرارداد با کشاورز، 20 درصد تخفیف برای بیمه محصولات کشاورزی به کشاورز می دهد که تا زمان برداشت و تحویل گندم از کشاورز دریافت نمی شود. “

مدیرعامل تعاون روستایی کرمانشاه گفت: در واقع هزینه سرمایه گذاری و 20 درصد تخفیف بیمه برداشت و تحویل گندم از حساب کشاورزان کسر می شود.

صفایی خاطرنشان کرد: در طرح قرارداد کشت گندم بر اساس پاداش بهره وری، در صورتی که میزان تولید در هکتار بالاتر از میانگین باشد، با توجه به افزایش، پاداش به عنوان مالیات اضافی بر گندم تعلق می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید