پایلوت طرح هوشمند توزیع کالاهای اساسی در کرمانشاه

زمان: 18:18
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794263

مدیرعامل تعاون روستایی کرمانشاه اعلام کرد؛

ایرج صفایی از اجرای آزمایشی طرح هوشمند توزیع کالاهای اساسی در استان کرمانشاه با کمک اپلیکیشن بازرگم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایرج صفایی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: در اولین روزهای هفته جاری با استفاده از اپلیکیشن بازرگام توزیع هوشمند کالاهای اساسی با تعداد محدود ثبت نام به صورت آزمایشی انجام شد و حدود 30 سفارش دریافت و تحویل درب منازل مردم شد.

مدیرعامل شرکت تعاون روستایی کرمانشاه افزود: به منظور رعایت انصاف بین همه مصرف کنندگان و انجام کارهای کارشناسی مقرر شد در جلسه تنظیم بازار هفته آینده طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی اجرا شود.

صفایی با بیان اینکه در طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی اقلام با نرخ مصوب و زیر قیمت بازار به فروش می رسد، خاطرنشان کرد: این اقلام شامل کالاهای مجرمانه می شود و در صورت اضافه شدن کالاهای دیگر به سامانه تنظیم بازار نیز در دسترس خواهد بود. در قالب طرح فوق باشد.

وی با تاکید بر اینکه بستر اجرای طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی در کرمانشاه فراهم شده است، گفت: در صورت اجرای موفقیت آمیز این طرح، سایر شهرستان ها نیز در دستور کار قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت تعاون روستایی کرمانشاه گفت: با توجه به سیاست تنظیم بازار، در جلسه هفته آینده مشخص می شود که توزیع کالاهای اساسی در چه بازه زمانی انجام می شود.

صفایی از اجرای طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی در چند استان محدود کشور خبر داد و تصریح کرد: در کرمانشاه این طرح به مدت دو روز به صورت آزمایشی اجرا شد و نتیجه آن جلسه بعدی بازار اطلاعات عمومی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید