اجرای عملیات آب های زیرزمینی در رزمایش ذوالفقار 1400 ارتش

ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782212

سخنگوی رزمایش ذوالفقار 1400 گفت: عملیات آب های زیرزمینی یکی از پیچیده ترین عملیات های نظامی در دریا و سواحل است که در رزمایش مشترک ذوالفقار انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر موسوی سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 جمهوری اسلامی با بیان اینکه در گام نخست مرحله اصلی رزمایش، شاهد برنامه ریزی و اجرای عملیات فرود خواهیم بود، گفت: این عملیات در دو بخش آفندی و عملیاتی انجام می شود. دفاعی.”

موسوی گفت: در منطقه آفند عملیات تصرف ساحل مورد نظر دشمن انجام می شود که تجهیزات اولیه انتقال را فراهم می کند و نیروها پیشروی و سرپل را تصرف و مواضع خود را تقویت می کنند.

وی تاکید کرد: در مرحله بعدی دفاع و پدافند در سواحل خودمان داریم که با کمک چهار نیروی فعال ارتش انجام می شود.

سخنگوی رزمایش ذوالفقار 1400 گفت: استفاده از توان آتش توپخانه زمینی، بالگردهای هوایی، استفاده از سامانه‌های هوایی بدون سرنشین و بدون سرنشین برای پشتیبانی از نیروهای عملیاتی در ساحل و دریا و همچنین یگان‌های سطحی و زیر آبی و تیپ‌های تفنگداران دریایی. تفنگداران دریایی: «همراه با سامانه‌های جنگ الکترونیک و سامانه‌های موشکی ساحل به دریا که در امتداد سواحل ما قرار دارند، آنها فعالانه درگیر خواهند شد.

موسوی تاکید کرد: اجرای عملیات آب‌های زیرزمینی یکی از پیچیده‌ترین عملیات‌های نظامی در دریا و سواحل است که نیازمند تعامل و نزدیکی نیروهای عملیاتی است و قرارگاه پدافند هوایی به صورت متمرکز این عملیات را کنترل و مدیریت خواهد کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید