اجرای 40 درب کریر در ایستگاه های منتخب مترو


ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884212

به مناسبت گرامیداشت هفته ولایت و روز مباهله؛

همزمان با هفته ولایت و امامت و به مناسبت عید سعید فطر و روز مباهله، ویژه محبان علوی در ایستگاه های منتخب مترو برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری مترو، سید گل اندامی مدیریت فرهنگی هنری مترو با دعوت از شهروندان تهرانی و مسافران خطوط متروی زیرزمینی شهری اظهار داشت: همزمان با هفته ولایت و امامت. و به مناسبت عید سعید غدیر خم و روز مباهله ویژه برنامه نقلان علوی در ایستگاه های منتخب مترو برگزار می شود. در این مراسم با مشارکت شرکت بهره برداری مترو میزبان 18 نفر از برگزیدگان جشنواره ملی علوی نقالان خواهیم بود که 38 عنوان غدیر نقالی و برد خوانی را در سه روز در حضرت ولیعصر(عج)، ایوان عثیر و تئاتر شهر اجرا می کنند. ایستگاه ها

وی افزود: یکی از قسمت های ویژه این برنامه حضور و اجرای مرشد میرزاعلی در روز 10 مرداد در ایستگاه تئاتر شهر با اجرای شخصیت های بدل خواهد بود. این مراسم در روزهای سه شنبه، چهارشنبه 28 و 29 تیرماه و شنبه 1 مردادماه از ساعت 11 الی 14 برگزار می شود.

وی در پایان گفت: همچنین از دیگر بخشهای این ویژه برنامه اجرای برنامه های فرهنگی هنری، موسیقی، تنبور و طبل با حضور مرشد میرزاعلی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید