احترام زیادی برای ایران قائل هستم/اگر در این مسابقه شکست بخوریم، اتفاقی نمی‌افتد

وی دیدار با ایران را یک چالش برای خودش و شاگردانش دانست و گفت: برای این بازی باید به بازیکنانم انگیزه بدهم تا هرکاری که می‌توانند برای پیروزی انجام دهند. ایران تیم بسیار خوبی است، اما هر مسابقه با نتیجه صفر – صفر آغاز می‌شود. بازیکنان ما اعتماد به نفس خوبی را دارند و همیشه در دیدارهای مقابل ایران توانستیم و شرایط خوبی را داشته باشیم و باید ببینیم فردا چه شرایطی برای ما رقم می‌خورد.

سرمربی تیم ملی ازبکستان در مورد دیدار با ایران روی چمن مصنوعی ورزشگاه بنیاد کار تاشکند بیان کرد: شاید مشکلات کمی با این مسئله داشته باشیم اما چاره‌ای جز بازی نداریم و شرایط برای تیم ما فراهم است. بازی روی زمین چمن طبیعی و مصنوعی تفاوت زیادی دارد. من قبلاً در زمین چمن مصنوعی شکست خوردم و تجربه بدی از این چمن دارم! با این حال فردا روی زمین خوبی بازی می‌کنیم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

کاتانتس درباره تفاوت بازی با ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، نسبت به دیدار خرداد ماه دو تیم در تورنمنت دوستانه کافا خاطر نشان کرد: آن یک مسابقه دوستانه بود و جدی نبود. دیدارهای انتخابی جام جهانی کاملاً متفاوت است و فشار متفاوتی به بازیکنان وارد می‌شود. بازیکنان تیم ایران سال‌ها کنار هم بازی کرده‌اند و عمدتاً با سیستم یکسانی بازی می‌کنند. مقابل بازیکنان ایران نباید اشتباه کنیم چرا که اشتباه باعث می‌شود تا به شدت تنبیه شویم.

وی با تمجید از خط حمله تیم ملی کشورمان تصریح کرد: خط حمله ایران بازیکنان بسیار خطرناکی دارد و معمولاً با دو مهاجم بازی می‌کند که نام‌شان را بهتر از من می‌دانید. وضعیت تیم ایران را بررسی کرده‌ایم و می‌دانیم این تیم وینگرهای بسیار خوبی دارد. آنها نیز قطعاً ما را آنالیز کرده‌اند و باید کمی از ما بترسند، چون کیفیت خوبی داریم. فردا بازی دیگری پیش رو داریم و باید ببینیم کدام تیم شرایط بهتری دارد.

سرمربی تیم ملی ازبکستان با بیان اینکه بازی با ایران باید یک چالش برای ازبک‌ها باشد، اظهار داشت: اگر در این مسابقه شکست بخوریم، اتفاقی نمی‌افتد و بازی‌های دیگری پیش رو داریم. همچنین خوب است که ایران را ببریم، اما ببریم هم اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و بعد از یکی دو روز، زندگی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید