احتمال آبگرفتگی و اختلال در تردد در جاده های کوهستانی مازندران


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897386

حسینعلی محمدی گفت: احتمال وقوع سیلاب موضعی و موضعی به ویژه در غرب مازندران، پدیده مه، کاهش دید در مناطق کوهستانی، اختلال در تردد و احتمال رعد و برق و آسیب به سازه های کم مقاومت و علائم تبلیغاتی است. پیامدهای این سیستم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسینعلی محمدی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به بارش شدید باران و رعد و برق از اواخر وقت امروز تا بامداد جمعه گفت: احتمال وقوع سیلاب موضعی و موضعی به ویژه در غرب استان، پدیده مه، کاهش دید در محورهای کوهستانی اختلال در تردد و احتمال صاعقه و آسیب به سازه ها و تابلوهای تبلیغاتی با مقاومت کمتر از پیامدهای این سامانه است.

وی با تاکید بر اینکه مردم و مسافران در این مدت از تردد و برپایی چادر و کمپ در بستر رودخانه ها و جاده های استان خودداری کنند، افزود: تردد رانندگان به ویژه در محورها با احتیاط انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران تصریح کرد: دامداران دام خود را به دور از بستر و حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و ارتفاعات به مناطق امن هدایت کنند.

محمدی یادآور شد: کوهنوردان و گردشگران با توجه به پیش بینی رعد و برق و بارش شدید باران از صعود به ارتفاعات و همچنین سفر و چادر زدن در بستر رودخانه های استان خودداری کنند.

وی در پایان بر تسریع در برداشت برنج توسط کشاورزان و کشاورزان تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید