احتمال افزایش تعداد وام های بازنشستگی در سال جدید وجود دارد

احتمال افزایش تعداد وام های بازنشستگی در سال جدید وجود دارد

علی دهگان کیا، رئیس کانون بازنشستگان استان تهران درباره افزایش حجم وام بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: کانون بازنشستگان سالخورده به دنبال افزایش وام بازنشستگان به 12 میلیون تن است که طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی 10 میلیون تومان است. .

وی ادامه داد: در حال حاضر مطالعاتی برای افزایش وام بازنشستگی در حال انجام است اما رقم نهایی سال 1401 هنوز اعلام نشده است، اما کانون عالی بازنشستگی در تلاش است تعداد بازنشستگان تامین اجتماعی را افزایش دهد تا کمتر از این رقم نباشد. تعداد مورد نیاز بازنشستگان کشوری.

دهقان کیا گفت: رقم نهایی باید همانند سال گذشته اعلام شود، مراحل بازپرداخت وام انجام شده و نیازی به مراجعه حضوری به بازنشستگان نخواهد بود. همچنین نرخ سود وام و شرایط دریافت آن نیز مانند سال گذشته بوده و تغییری نخواهد کرد.

yektanet.com

رئیس کانون بازنشستگان استان تهران درباره سفرهای زیارتی و سیاحتی زائران توضیح داد: در این صورت کانون بازنشستگان سالخورده پیگیری های لازم را برای تسهیل سفر مستمری بگیران از تامین اجتماعی و کانون عالی بازنشستگان انجام خواهد داد. بازنشستگی به دنبال خواهد داشت.

وی در خصوص افزایش حقوق مستمری بگیران بیمه گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی کار، هیات مدیره تامین اجتماعی افزایش 57.4 درصدی حداقل دستمزد را تصویب و به هیئت دولت ارسال کرد. امنیت برای رهایی از ناامنی

دهقان کیا در پاسخ به این سوال که سابقه تغییر کابینه در کابینه را دارد؟ او گفت نه. مصوبه افزایش مستمری های تامین اجتماعی که از طریق وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هیات دولت ارسال می شود، بدون تغییر تنها به امضای هیات وزیران رسیده و اعضای دولت هیچ گاه این رقم را افزایش و کاهش نداده اند.

رئیس کانون بازنشستگان استان تهران در خصوص تغییرات مصوبه شورای عالی کار و حقوق کارگران گفت: عده ای درصدد تغییر مصوبه شورای عالی کار و کاهش حقوق کارگران از رقم مصوب هستند. در حالی که شورای عالی کار تحت هیچ شرایطی تغییر نکرده است، چون نمایندگانی از طبقه کارگر و کارفرما در شورای عالی کار دولت حضور دارند و هر سه امضا کرده اند، بنابراین به هیچ عنوان این مصوبه تغییر نمی کند و حقوق کارگران تغییر نمی کند. تغییر نخواهد کرد کاهش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید