تعداد افراد روی کره زمین به تعداد شخصیت ها وجود دارد/ رئیس جمهور از خبر موفقیت صفی بسیار خرسند شد


ساعت: 19:44
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841916

به زودی مشاور رئیس جمهور در امور جوانان با پست های زیر خواهیم داشت

وزیر ورزش و جوانان گفت: نخبگان نماد کارآمدی، بلوغ فکری و استعداد در جامعه و در عرصه های مختلف هستند و منشأ مهربانی و برکت هستند و باید از ظرفیت نخبگان کشور به درستی استفاده شود. جهت. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی در جمع نخبگان شهرستان شمیرات گفت: در سفر امروز به شهرستان های تهران چهره مشترکی در مشکلات اقشار مختلف جامعه به ویژه برای عبور از موانع دیده شد. از جلوی پای خود بردارید عزیزم.

وی در ادامه به واکنش رئیس جمهور با شنیدن خبر درخشش ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف اشاره کرد و گفت: زمانی که حضور الزهرا صافی به عنوان یک دختر مسلمان ایرانی برای اولین بار در تاریخ تنیس وارد مسابقات جایزه بزرگ شد. کلاه ایمنی استرالیا، او به جمهوری گزارش داد، آنها از این خبر بسیار خوشحال شدند. باید به همه شما عزیزان عرض کنم که برای دکتر راسی گرانی و تورم و قهرمانی و ورزش و …. بسیار مهم هستند و همه موارد را زیر نظر دارد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود درباره خانه جوان گفت: خانه جوان به عنوان مکانی برای جلسات سازمان های مردم نهاد، برنامه ریزی برنامه ها بسیار مهم است و در اینجا به جوانان شمیرانی قول می دهم که میزان وام مسکن به عنوان یک جوان. خانه به عنوان هدیه برای ساخت پروژه نیمه تمام خانه جوان پرداخت می کند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی گفت: همایش باشکوه و فرهنگی برگزار شد. مردم با حضور خود می خواستند بار دیگر ثابت کنند که در کنار نظام و رهبری خود هستند و خواهند بود. عکس ها و فیلم هایی که در سفر کشوری از این مراسم به دست ما رسید نشان از سختی این برنامه داشت. دوست دارم از راه دور قدردان این حضور باشم.

سجادی با بیان اینکه با دستور رئیس جمهور به زودی مشاور رئیس جمهور در امور جوانان با سمت های زیرمجموعه خواهیم داشت، افزود: معاونت جوانان در وزارت ورزش و جوانان نیز خواهیم داشت که می تواند این باشد. کمک خوبی در این زمینه

وی ادامه داد: زمانی که مسئولیت نداشتم خیلی راحت انتقاد می کردم اما امروز که جواب دادم متوجه شدم اتفاقاتی در اجرا در حال رخ دادن است که جایی نوشته نشده و هر چه روش های مدیریتی را بخوانید برایتان تازگی دارد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این همه مردم روی کره زمین هستند، گفت: جلب رضایت همه مردم کار سختی است و باید به فکر یک اصل مشترک و پلی برای رسیدن به اجماع و رفع نیازهای اکثریت باشیم. لذا از شما می خواهم که خود را در جایگاه یک منتقد قرار دهید و به ثروت، ظرفیت، قوانین و مشکلات موجود نگاه کنید.

وی با بیان اینکه در 9 ماه مسئولیت خود 28 سفر استانی داشته است، افزود: در این مدت به صورت شبانه روزی کار کردیم و با افتخار دولت کارهایی را برای مردم تشکیل داد و خود رئیس جمهور به عنوان رأس هرم شلوغ ترین است. شبانه روز برای خدمت به مردم کار می کند.

سجادی با تاکید بر استفاده از همه کارکردها و ظرفیت های ورزش کشور در راستای تحقق توسعه پایدار، گفت: 28 هزار مرکز ورزشی در کشور داریم که تنها 8 هزار مورد آن دولتی است. شما باید به طور واقع بینانه در مورد نحوه استفاده از این مکان ها و تعداد افراد استفاده از آنها فکر کنید.

وی در خصوص توسعه سازمان های مردم نهاد جوانان گفت: روزی که من به این وزارتخانه آمدم 3700 تشکل جوانان داشتیم و امروز به 4000 تشکل رسیده ایم و حدود 500 پرونده صدور مجوز در حال رسیدگی است که به تعداد تشکل های ما می افزاید. اما علاوه بر این رشد، به رشد کیفی آنها نیز توجه چندانی نداریم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه امسال کار ویژه ای برای حوزه جوانان داریم، گفت: اسفندماه سال گذشته و همزمان با روز جوان، شورای عالی جوانان پس از 9 سال به ریاست رئیس جمهور و رئیس این شورا تشکیل شد. ساختار حوزه جوانان را نوید داد.

سجادی درباره صدور مجوز و مدارک هویتی تشکل های جوانان نیز گفت: با دستور رئیس جمهور همه دستگاه های کشور سامانه صدور کسب و کار را ایجاد کرده اند و دستور این است که در اسرع وقت این مجوزها صادر شود. وزارت ورزش و جوانان دومین وزارتخانه ای بود که با وزارت اقتصاد این سیستم را ایجاد کردند و سیستم ما به روز شد و سرعت داشتیم.

وی ادامه داد: در خصوص صدور شناسنامه باید این موضوع را از طریق سامانه های جدید وزارتخانه های ذیربط پیگیری و در صورت وجود مشکل برای اقدامات بعدی به معاونت جوانان منتقل کنید. درخلال این.

وزیر ورزش و جوانان با تشکر از دغدغه و برنامه های خوب جوانان گفت: نکات و برنامه های ارزنده ای ارائه شد که قطعا با وزرا و مسئولان مربوطه در شورای دولت به نفع مردم و مردم بحث و پیگیری خواهیم کرد. جوانان.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید