سرمربی آبی ها از برد حساس خرسند است

سرمربی آبی ها از برد حساس خرسند است

منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس مقابل استون ویلا موفق شد با نتیجه 1-2 مقابل این تیم به برتری برسد.

این پیروزی باعث شد آنها یک امتیاز عقب تر از چلسی صدرنشین و در رده دوم جدول، بالاتر از لیورپول قرار بگیرند.

گواردیولا پس از بازی به خبرنگاران گفت: بازی مقابل این حریف سخت بود و من تحت تاثیر تیم آنها بودم. پیروزی مقابل استون ویلا گام مهمی برای ما بود. مهم این است که بتوانیم تیم را در بالای جدول نگه داریم. ما نیم فصل اول بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و تنها یک امتیاز با اوج فاصله داریم. مهم این است که چگونه در بالاترین سطح ممکن کار کنیم.»

برناردو سیلوا شب گذشته یک گل زیبا به ثمر رساند و همین امر باعث شد تا گواردیولا عملکرد او را تحسین کند. سرمربی اسپانیایی گفت: او بهترین است. او در دو سه فصل اخیر هم بهترین بود. او توانایی خاصی برای انجام هر کاری که می خواهد با توپ دارد. او می تواند ضربات پایانی شگفت انگیزی را علیه دروازه بان های خوب انجام دهد. اگر به فصلی برگردید که با 98 امتیاز قهرمان شدیم، باز هم همان بازیکن را با همان عملکرد خواهید دید.

جک گریلیش پس از انتقال 100100 میلیونی به سیتی برای اولین بار به ویلا پارک بازگشت و در دقایق پایانی مسابقه به عنوان ذخیره وارد میدان شد.

گواردیولا درباره وضعیت این جوان انگلیسی گفت: او آنچه را که نیاز داشتیم به ما داد. او فوق العاده است. دست زدن به توپ این بازیکن کیفیت جدیدی است و او هر بار که توپ را می گرفت توپ را از دست نمی داد.

دیدگاهتان را بنویسید