پیش بینی جدید قیمت مسکن پس از توافق وین/حسروی: به ضرر کسی خرسند نیستیم اما افت قیمت مسکن نزدیک است

پیش بینی جدید قیمت مسکن پس از توافق وین/حسروی: به ضرر کسی خرسند نیستیم اما افت قیمت مسکن نزدیک است

روز جدید رئیس اتحادیه املاک گفت: ما از دست دادن کسی خوشحال نیستیم، اما اگر حرکتی مانند مصوبه 598 انجام شود، یک قطعه زمین در بهشت ​​زهرا خواهیم داشت. مشاوران

مصطفی گلی خسروی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک درباره وضعیت بازار مسکن پس از توافق وین گفت: باید بدانیم که با تلاش مسئولان امکان افزایش قیمت مسکن وجود ندارد. اما اگر دولت برنامه مطلوب تری داشته باشد و از سوی دیگر دستور رئیس جمهور مبنی بر فروش املاک مازاد اجرایی شود، قطعا شاهد کاهش قیمت مسکن خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که میزان کاهش قیمت مسکن چقدر برآورد می شود؟ و می افزاید: خدای ناکرده مال مجانی است. باید جابه جایی و خانه های خالی در بازار وجود داشته باشد و املاک مازاد فروخته شود. ما ستاره شناس نیستیم که بگوییم خانه 60، 70 درصد سقوط می کند اما افت قیمت خواهیم داشت.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک می گوید: ما به ضرر کسی خوشحال نیستیم، اما اگر حرکتی مانند مصوبه 598 باشد، یک قطعه زمین در بهشت ​​زهرا خواهیم داشت. مردم با طمع پول و دلار را بلوکه کردند و اموال خریدند و انباشت کردند. ما مطمئناً از ضرر راضی نیستیم، اما احتمالاً قیمت کاهش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید