احتمال ریزش بهمن در محورهای مازندران / بازگشایی جاده 30 روستای بارفوده

ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802958

اسماعیل فولادی گفت: تمامی پاسگاه های اصلی مازندران در حال حاضر باز است و ترافیک و مداخله هواشناسی وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل فولادی در گفت و گو با بلاغ با اشاره به بارش شدید برف در روزهای اخیر گفت: حدود 30 روستا یعنی. اکنون کمتر از 10 درصد روستاهای آسیب دیده از برف تعطیل هستند و تا امروز بازگشایی خواهند شد.

وی افزود: هفته گذشته در محور ساری – کیاسر 100 کیلومتر برف بی سابقه داشتیم که ضخامت آن در گردنه کیاسر 30 سانتی متر تا یک متر بود.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، در حال حاضر تمامی محورهای اصلی استان باز است و ترافیک و مداخله هواشناسی وجود ندارد.

فولادی افزود: محور کندوان هم اکنون به دلیل رعایت نکات ایمنی و احتمال ریزش بهمن در استان البرز باز و بسته است.

حرکت عادی در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران همچنین گفت: هم اکنون تردد در تمامی محورهای مازندران عادی و روان است.

یدالله جهانتاب با اشاره به اینکه حرکت در محورهای مازندران است، گفت: با تلاش شبانه روزی راهداری در ارتباط با نمک پاشی اما به دلیل وزش باد و وزش باد در سطح محور کیاسر لغزنده و ماشین واژگون شد

رئیس پلیس راه مازندران نسبت به احتمال ریزش بهمن در محورهای مازندران هشدار داد و افزود: تمرکز ما بر رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و جلوگیری از توقف لحظه ای در محورهای شمالی است.

وی گفت: همچنین با توجه به بارش شدید برف و یخبندان در سطح تپه های شمالی، خودروها به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ نیاز دارند.

جهان تاب گفت: با توجه به هوا و برودت هوا، تردد رانندگان در محورهای شمالی با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و سرعت غیرمجاز و استفاده از زنجیر چرخ زمستانی و تجهیزات زمستانی ضروری است.

تعطیلی برخی از مدارس مازندران به دلیل یخبندان و برودت هوا

مدارس برخی از مناطق و شهرستان های استان مازندران امروز دوشنبه 4 بهمن ماه 93 برای سومین روز متوالی به دلیل برف و یخبندان و لغزندگی معابر تعطیل شد.

چهاردانگه: با توجه به بارش شدید برف در منطقه و برودت هوا و یخبندان معابر، کلیه مدارس منطقه در روز دوشنبه 4 بهمن 93 تعطیل و کلاس های درس کلیه مقاطع تحصیلی در فضای مجازی باز است.

دودانگه: با توجه به بارش شدید برف در منطقه و برودت هوا و یخبندان معابر کلیه مدارس منطقه در روز دوشنبه 4 بهمن 92 تعطیل و کلاس های درس تمامی مقاطع در فضای مجازی باز است.

قطعه یانه سار بهشهر: به دلیل بارش شدید برف در ارتفاعات شهرستان بهشهر و لغزندگی جاده ها و بسته شدن برخی راه های ارتباطی و به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی؛ کلاس های درس مدارس منطقه یانه سار تا روز چهارشنبه مورخ 1389/11/06 تقریباً در تمامی مقاطع به فعالیت خود ادامه می دهد.

منطقه نکا هزار جریب: با توجه به برودت شدید هوا و یخبندان معابر به دلیل بارش شدید برف در منطقه هزارجریب و پیرجه نکا، کلاس های آموزشی با مقاطع مختلف تحصیلی در این مناطق روز دوشنبه 4 بهمن ماه 93 به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید