بازگشایی جاده هراز در منطقه چلاو پس از ریزش سنگ

زمان: 11:21
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1777969

یدالله جهانتاب گفت: به دلیل ریزش سنگی از جاده هراز ، منطقه چلاو مدتی بسته شد که با تلاش مسافران پاکسازی و بازگشایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یدولا جهانتاب در گفت وگو با خبرنگار بلاغ ، اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل بارش باران شاهد ترافیک شدید و نیمه سنگین در جاده های چالوس و هراز هستیم.

وی افزود: جاده های استان در حال حاضر به دلیل لغزندگی باران و ارتفاعات کندوان ، منطقه ولی آباد ، منطقه سوادکوه ، منطقه گدوک و جاده چیاسر مه آلود است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: رانندگان باید با استفاده از چراغ های مه شکن در این مسیرها با سرعت مطمئنه و دور از خودروی جلو حرکت کنند.

این مقام مسئول افزود: به دلیل ریزش سنگ از جاده هراز ، قسمت چلاو بسته شد که با تلاش مسافران پاکسازی و بازگشایی شد.

جهان تاب با بیان اینکه همزمان با ایام تعطیل موج جدیدی از سفر به شهرهای استان آغاز می شود ، اظهار داشت: پیش بینی می شود از امشب شاهد ورود تعداد زیادی خودرو به ورودی های مازندران باشیم.

وی با اشاره به اینکه هنوز محدودیت های منع آمد و شد در شهرهای قرمز و نارنجی استان وجود دارد ، افزود: مأموران پلیس در محورهای هراز ، کندوف ، سوادکوه ، کیاسر و گلوگا مستقر هستند و اجازه ورود خودروها با شماره غیر محلی به مازندران بدون مجوز را نمی دهند. به “

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: فقط خودروهای دارای مجوز استان ، استان و ناجا اجازه ورود به مازندران را دارند.

وی گفت: قطعه یک بزرگراه تهران-شمال در مسیر برگشت تا نیمه شب دوشنبه 24 آبان مسدود است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 آماده پاسخگویی به وضعیت جاده های استان به صورت شبانه روزی است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید