احیای 50 درصد مسکن روستایی / الگوی مالی بنیاد مسکن الگویی برای تمامی ادارات

ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792360

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: تاکنون بیش از 50 درصد مسکن روستایی مقاوم سازی شده و تا سال 1410 تمامی واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، اکبر نق زاد در مراسم تودیع و معارفه مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد که صبح امروز با حضور استاندار و فرمانداران استان یزد برگزار شد، گفت: مسکن مهر برعهده دولت است. بنیاد مسکن . . : در سال 84 که عملیات بازسازی و مقاوم سازی 200 هزار واحد مسکونی روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد، تنها 7 درصد از واحدهای مسکونی پایدار بودند.

وی ادامه داد: اما با تلاش جهادگران بیش از 50 درصد مسکن روستایی مقاوم سازی شده است و طبق قانون باید تمامی واحدهای مسکونی روستایی تا سال 1410 مقاوم سازی و بهسازی شوند.

نقزاد با بیان اینکه ایران زلزله خیز است و نیاز به آمادگی دارد، گفت: هیچ مسئولی حق ندارد از فرصت ایجاد شده برای بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استفاده نکند و باید از حداکثر ظرفیت استان و بانک های کار استفاده کند. «از آن استفاده کنید تا در هنگام وقوع حادثه، از گذشته پشیمان نشوید.

وی با بیان اینکه استان یزد در همراهی و جذب ظرفیت بانک های عامل بسیار موفق بوده است، بیان کرد: اگر روستاها رونق داشته باشند تحریم ها دیگر معنا نخواهد داشت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: استان یزد روستاهای گردشگری متعددی دارد که در حوزه گردشگری و اقتصاد روستایی بسیار حائز اهمیت هستند و باید امکانات مورد نیاز این روستاها توسط کارکنان برای جذب گردشگر در اختیار کارکنان قرار گیرد. آینده. روستا باشیم

نق زاد با یادآوری اینکه بنیاد مسکن یادگار امام خمینی (ره) است و بار مالی واقعی بر دوش دولت تحمیل نمی کند، یادآور شد: الگوی مالی بنیاد مسکن می تواند برای همه دستگاه های دولتی به عنوان حقوق و دستمزد و کارکنان آن ها به عنوان الگو اعمال شود. فعالیت ها و اقدامات ارائه شده است.

وی ادامه داد: این بنیاد بدون حضور و همراهی مردم معنا ندارد چرا که فلسفه این بنیاد خدمت به مردم است.

نق زاد در پایان گفت: بازنشستگی در بنیاد مسکن معنا ندارد و این افراد در میانه مرحله در زمان و مکان نیاز به حضور بنیاد آماده خدمت رسانی به مردم خواهند بود.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات علیرضا گوربانیان مدیرعامل بنیاد انقلاب اسلامی استان یزد تقدیر و علیرضا نادریان زاده به عنوان سرپرست جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد معرفی شد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید