اخبار لیست روش های کلیدی; حسینی یا بیرانوند؟

اخبار لیست روش های کلیدی;  حسینی یا بیرانوند؟

کارلوس کی روش در هفته های اخیر پس از بازگشت تیم ملی به کشورمان (از اردوی اتریش) پس از پایان هر بازی لیگ برتر، بازیکنان را برای ریکاوری به اردوی تیم ملی دعوت می کند.

در این مدت مشخص شده است که 5 دروازه بان دعوت شده به اردوی تیم ملی شانس حضور در جام جهانی را دارند اما با توجه به اینکه چهار دروازه بان در لیست نهایی تیم ملی برای قطر حضور دارند، یکی از آنها 5 دروازه بان قطعا این سفر را از دست خواهند داد. به روی قطر باز خواهد ماند.

بررسی اسامی دروازه بان های دعوت شده در این مدت نشان می دهد که علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان تیم ملی بیشترین خوش شانسی را برای همراهی شاگردان کارلوس کی روش در مسابقات خواهد داشت.

همچنین با توجه به اعتماد و ایمان ویژه کارلوس کی روش به لژیونرها، احتمال حضور امیر عابدزاده دروازه بان کشورمان در جمع بازیکنان محروم بسیار کم است.

از سوی دیگر عملکرد درخشان سید حسین حسینی مقابل سنگال و آمادگی بالای او در تیم استقلال شانس این دروازه بان را برای همراهی تیم ملی در جام جهانی نسبت به دوره قبلی این رقابت ها (در جام جهانی 2018 روسیه).

اما در بین دو دروازه بان دیگر، مطمئناً یکی از آنها خط را از دست خواهد داد. دو دروازه بان دعوت شده به اردوی تیم ملی پیام نظام و محمدرضا اخباری قرار است یکی از آنها پیش از اعزام تیم ملی به قطر از تیم ملی خداحافظی کند.

اگرچه اکثر کارشناسان با توجه به سوابق این دو دروازه بان شانس همراهی پیام فرید در تیم ملی را بیشتر از محمدرضا اخباری می دانند اما قطعا این سوال تا روز آخر مشخص نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید