اخبار و شایعات حاکی از تغییر مدیران در کهگیلویه و بویراحمد است

ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789193

اخبار و شنیده های اخیر از تغییر کهگیلویه و بویراحمد به ایستگاه راه و شهرسازی و شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد رسیده و نام هایی برای تصدی نهایی این مسئولیت ذکر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صبح زاگرس بیش از 100 روز از آغاز به کار دولت سیزدهم و رونمایی رسمی استانداری جدید کهگیلویه و بویراحمد در ششمین روز از فصل پاییز می گذرد. یکی از انتقاداتی که به احمدزاده وارد شد، کندی تغییر مدیران در استان بود.

اما آخرین اخبار و شایعات تغییر مدیران کهگیلویه و بویراحمد به ایستگاه راه و شهرسازی و این شرکت از استان کاز رسیده و نام هایی برای تصدی نهایی این مسئولیت مطرح می شود.

در پی شایعات و شایعات مختلف پیرامون مدیران شرکت گاز استان، شواهد نشان می دهد که به زودی مدیرعامل جدید این شرکت منصوب می شود.

سید محمود فاطمی، رئیس سابق کارگروه نفت، رئیس سابق حراست شرکت نفت و گاز گچساران و کاندیدای پیشین انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت، به عنوان سکاندار ارشد این شرکت گزارش شده است.

اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: محمدیار آذرمر از کارشناسان این اداره کل به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان روی کار آمد و جایگزین پیمان نیک اقبالی شد.

آذرمهر بیش از 25 سال سابقه کار در اداره کل راه و شهرسازی استان را دارد.

باید دید آیا گمانه زنی های رسانه ای به حقیقت می پیوندد یا خیر.

خبرنگار: شیخ ممو

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید