اختتامیه چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با روز سلبریتی


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812474

اختتامیه چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر عصر جمعه 13 اسفندماه در تالار وحدت برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید عباس میرهاشمی دبیرکل این جشنواره با اعلام این خبر گفت: در این برنامه محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر ارشاد، هادی مظفری رئیس شورای سیاسی و سایر نمایندگان مجلس و هنرمندان حضور داشتند. و مدیران فرهنگی، دبیران و داوران، پیشکسوتان و هنرمندان. طبق روال بهداشتی از جشنواره دیدن کنید.

میرهاشمی افزود: در این مراسم از هنرمندان پیشکسوت تجسمی تجلیل و نشان ممتاز هنرهای تجسمی اهدا خواهد شد. این هنرمندان عبارتند از: محمد بهرامی (طراح گرافیک)، شجاع الدین شهابی (مجسمه سازی)، علی اشرف صندوق آبادی (خوشنویسی)، اسماعیل عباسی (عکاسی)، اصغر کفشچیان مقدم (هنرهای جدید) و رضا لواسانی (بین رشته ای).

دبیر کل جشنواره گفت: کتاب آثار چهاردهمین دوره در مراسم اختتامیه جشنواره افتتاح می شود.

میرهاشمی افزود: در دوره چهاردهم یکی از مهمترین بخش های جشنواره بخش تجسم هنری بود که در 29 استان کشور با مدیر هنری منتخب هر استان و با همکاری اداره کل استان ها برگزار شد. همچنین مدیرکل و مدیرکل هنری استان ها با فرهنگ و جهت گیری اسلامی مراسم اختتامیه آشنا خواهند شد.

وی افزود: بخش اصلی مراسم اختتامیه، اهدای جوایز و معرفی برگزیدگان دوره چهاردهم جشنواره است و در «طوبی طلایی» و «ایثار» برگزیدگان در ده رشته تندیس جشنواره را دریافت خواهند کرد. طوبی طلایی با معلمان و داوران.

چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر 15 تا 19 بهمن ماه با حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید