اختصاص ۱۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های نیمه تمام کشور

معاون رئيس جمهور؛

معاون رئیس جمهور از اختصاص 130 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح های نیمه تمام در کشور خبر داد و گفت: تا پایان سال آینده 950 پروژه در کشور به بهره برداری می رسد.



داود منظور معاون رئيس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن رشت – خزر گفت: این پروژه یکی از پروژه های مهم ملی گیلان است که تجاری و اقتصادی را به همراه دارد. توسعه.

وی با بیان اینکه راه آهن رشت – کاسپین طبق برنامه پیش می رود، افزود: اجرای پروژه راه آهن رشت – کاسپین محدودیت منابعی ندارد و سازمان برنامه و بودجه براساس پیشرفت فیزیکی اعتبارات تزریق می کند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از بهره برداری زودهنگام پروژه راه آهن رشت – خزر خبر داد و افزود: با رفع موانع و محدودیت ها، اجرای این پروژه تسریع می شود.

منظور با بیان اینکه تعهدات سفر هیات دولت به گیلان پیگیری و اجرایی می شود، گفت: توجه دولت سیزدهم به استان گیلان در بخش های مختلف معطوف است.

وی با تاکید بر نظارت ویژه بر اجرای پروژه های عمرانی در گیلان افزود: اجرای پروژه ملی گیلان مرحله به مرحله ارزیابی می شود.

وی هدف گذاری اعطای 10 هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه راه را اعلام کرد و اظهار داشت: تا پایان سال آینده 950 پروژه به صورت مرحله ای در کشور به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به خط ریلی رشت – آستارا افزود: اعتبارات خط ریلی رشت – آستارا از طریق منابع داخلی و فاینانس خارجی تامین می شود.

وی از اختصاص 130 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های نیمه تمام کشور خبر داد و گفت: 130 هزار میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام مانند راه آهن رشت – خزر در سه ماهه پایانی سال 96 اختصاص می یابد. سال



آیا این خبر مفید بود؟