اختفای تیم ملی در زیرزمین در حومه فدراسیون فوتبال کجاست / سمت دبیرکلی در بولشوی فعلی؟!


زمان: 08:47
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834463

فدراسیون فوتبال در شرایطی با جنگ رسانه ای خودخواسته ای مواجه است که هنوز جایگاه دبیرکل حراست از فوتبال ملی مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ رقابت‌های جام جهانی فوتبال در شرایطی از اواخر مهرماه امسال آغاز می‌شود که هنوز هیچ‌یک از آن‌ها درباره تیم ملی ایران از 6 فیفا موجود تا شروع مسابقات قطر در سال 2022 مشخص نیست.

در حالی که حسن کامرانی فر به عنوان دبیر کل و حمید استیلی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال از طرح و کارگروهی برای شناسایی رقبای تدارکاتی تیم ملی صحبت می کردند، اما در اولین ماه فیفادی هیچ اقدامی صورت نگرفت.

پیش نویس قرارداد فدراسیون فوتبال با سایر فدراسیون ها به دلیل روند گیج کننده و پراکنده در هیئت مدیره، رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال هنوز نهایی نشده است و حتی تکلیف بازی با تیمی مانند نیوزلند نیز مشخص نیست؛ اما این پیش نویس قرارداد با سایر فدراسیون ها هنوز نهایی نشده است. سوالی که افکار عمومی فوتبال پسند را نگران کرده است.

همانطور که کامرانی فر در بیانیه ای تاریخی امنیت بازی با یکی از تیم های ملی فوتبال برزیل یا آرژانتین را با احتمال 95 درصد ذکر کرد، حالا بازی این دو تیم در جایی غیر از قطر به جز تیم ملی و فدراسیون فوتبال کنار استخر آنها بمانید.

این اظهارات بی تدبیر و دروغین مقام عالی در فدراسیون فوتبال نه تنها با شفافیت و عذرخواهی مواجه نمی شود، بلکه چاره ای هم ندارد، بنابراین بعید است تیم ملی در دیداری دوستانه غیبت کند. در فیفادی در ژوئن.

در شرایطی که فدراسیون فوتبال درگیر جنگ رسانه ای است و هر روز سندی مبنی بر عضویت در هیئت مدیره یا حذف به عنوان اسفنجی دست به دست می شود، دبیرکل از نقش اصلی خود به عنوان رئیس فدراسیون کنار گذاشته شده و در انتظار فوتبال ملی است. .

البته باید مشخص شود با وجود مستندات منتشر شده مبنی بر انتصاب رئیس فدراسیون فوتبال، دبیرکلی، چقدر برای فدراسیون و فوتبال ملی هزینه می شود. البته، با وجود پاداش ها و مزایای ده ها میلیون نفر از اعضای هیئت مدیره، دبیر کل هزینه بیشتری خواهد داشت. هیچ حداقلی برای تیم ملی که ویترین فوتبال ماست وجود ندارد.

نکته ای که از منظر دیگری قابل بررسی است; چرا که تاکنون هیچ سندی از فیش های حسن کامرانی فر صادر نشده است، اما از سرآشپز تیم ملی گرفته تا سایر جذب شده ها، همه در معرض افشای فیش هایشان اعم از مزایا، جوایز و پول جیبی سفر قرار گرفته اند.

در این شرایط می توان نتیجه گرفت که با تهدید به سمت دبیرکلی کامرانی فر پس از انتصاب مشاور در فدراسیون فعلی، نقش وی در پیدایش این رسانه ها کمرنگ نیست. واضح است که عزل عزیزی هادم ربطی به مبارزه با فساد نداشت و حاکمان فعلی آش و جاش و همه چیز را برای خود با سهم بیشتر می خواستند!

انتقاد مهم و اساسی به فدراسیون فوتبال این است که چه در دوره ریاست شهاب الدین عزیزی هادم و چه در حال حاضر که ترکیب اختیارات به اعضای هیئت مدیره و مشاوران آنها داده می شود، پول هست اما برای تیم ملی و بازی های تدارکاتی نیست. Dragan Skucic آنها اجباری تر هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید