انتخاب خوبی برای دبیرکلی کمیته ملی المپیک انجام شده است


ساعت: 08:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896765

وزارت ورزش و جوانان ارتباط خوبی با فدراسیون ها داشت.

یکی از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: دبیرکل جدید کمیته ملی المپیک تجربه خوبی در سطوح مختلف مدیریتی دارد.

مهرداد علی کارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا، در خصوص کشورهایی که بازیکنان ما در لیگ های خود بازی می کنند، گفت: کشورهای شناخته شده و قابل احترام تنیس روی میز هستند که در آن خدمت می کنند. 3-4 بازیکن ملی ما گرفته اند. باید تعامل خوبی با این کشورها داشته باشیم و شرایط را به گونه ای پیش ببریم که تیم ملی آسیب نبیند.

وی در ادامه گفت: در اجلاس جهانی پیش رو حتما با رئیس فدراسیون تنیس روی میز فرانسه گفت و گو خواهم داشت. البته قبلاً برایش نامه فرستادم و او پاسخ داد که باشگاه ها باید با فدراسیون ایران همکاری کنند اما با نظر مثبت رئیس جمهور فرانسه نسبت به لژیونرهای ما رفتار دوستانه و مدارا بیشتری خواهند داشت.

علی کارداشی درباره بودجه فدراسیون گفت: وزارت ورزش و جوانان نه تنها با ما بلکه با همه فدراسیون ها ارتباط خوبی دارد، اما خانواده ورزش هم تفاهم دارد و باید اولویت ها در نظر گرفته شود. اسپانسر دریافت کرده و در واقع حامی مالی مکمل حمایت های وزارتخانه است.

وی همچنین تاکید کرد: ابتدا در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک هستیم تا بتوانیم از نظرات خسروی وفا و حاج آقا استفاده کنیم. برای دستیابی به تعامل متقابل باید ایده های منطقی را مبادله کنیم. تا این لحظه اعضای هیات اجرایی نیز در کنار ما هستند و مشکلی وجود ندارد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره انتخاب دبیر کل این کمیته نیز گفت: دبیر کل زیر نظر رئیس کمیته ملی المپیک فعالیت می کند و دستورات خسریف را اجرا می کند. تا جایی که امکان دارد کمک خواهیم کرد و تصویب را تسریع خواهیم کرد. زمانی که هاشمی معاون وزیر بود تعامل بی نظیری با ایشان داشتیم و ایشان تجربه خوبی در سطوح مختلف مدیریتی داشتند. هماهنگی دبیرکل با رئیس کمیته نیز مهم است و قطعاً به این عامل توجه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید