ادامه وجود زیر شکم افراد بی مصرف در ورزش ایران / انتخاب 5 کارشناس ورزشی برای انتخاب کمیته ملی المپیک


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885165

جلسه اعضای هیات مدیره کمیته ملی المپیک برای انتصاب کارشناسان ورزشی با تصمیمی عجیب گذشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ به گزارش هر یکشنبه، جلسه این هفته اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به منظور تعیین کارشناسان ورزشی جهت اعلام در هیات انتخاب این سازمان برگزار شد به طوری که اسامی 5 نفر از کارشناسان اعلام شد. ارایه شده.

این جلسه از ساعت 10 امروز آغاز شد و در بین اعضای هیات اجرایی که رئیس هیچ فدراسیونی نیستند رای گیری شد و 2 نفر از این افراد به عنوان 2 کارشناس ورزشی در انتخابات آتی رای دادند مجید شعیستا و مجید کیهانی هستند. افرادی که در جلسه امروز به عنوان کارشناسان ورزشی معرفی شدند.

همچنین نصرالله سجادی مشاور فعلی رئیس کمیسیون به عنوان کارشناس ورزش دانش آموزی و محین فرهادی زاد و فریبا محمدیان نیز به عنوان دو کارشناس ورزش بانوان معرفی شدند، بنابراین در ستاد انتخابات شهریورماه کمیته ملی المپیک. 6، نوعی کار سیاسی در معرفی کارشناسان خبره برگزار خواهد شد.

در آخرین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گلایه هایی از سوی بسیاری از روسای فدراسیون های ورزشی از جمله علیرضا دبیر از اعضای هیات اجرایی مطرح شد. انتقاد از این افراد بجاست چرا که اعضای شورای حاکمیتی در دوره گذشته قطعا منفعل ترین اعضای تاریخ کمیته ملی المپیک هستند.

مشخص نیست افرادی مانند مجید شعیسته که سایه زحماتشان از این ورزش محو نمی شود و یا حتی افرادی مانند مجید کیهانی که بی قید و شرط خود را حق طلب و مدعی می دانند چه هدفی از این ورزش در فدراسیون تنیس در نظر گرفته اند. راه برای افراد صادق با ارتباطات خوب است. به طور گسترده برای جمع آوری کمک های مالی بسته شد.

با این تصمیم عجیب اما مورد انتظار انبوه بیکاران و ناکامی هیات مدیره، فعالیت بیکاران در این رشته ورزشی ادامه خواهد داشت و با این همه تهدید به هیچ وجه نمی توان ورزش کشور را بین المللی کرد.

همچنین در ادامه جلسه امروز نمایندگان باشگاه ها و مربیان آقایان برای انتخابات نیز معرفی شدند که به شرح زیر است البته در روزهای آینده نمایندگان بانوان مربی و ورزشکار معرفی خواهند شد.

نماینده مربیان: پیمان فخری

نماینده باشگاه: نساجی و آرارات

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید