اختلاف سرمربی سرخ ها پس از قهرمانی استقلال

اختلاف سرمربی سرخ ها پس از قهرمانی استقلال

اسماعیل اسماعیلی پس از شکست یک بر صفر نساجی مقابل استقلال برای سوپرجام فوتبال کشورمان گفت: می گویند این دیدار مساوی است. اصلا این بازی کجاست؟ متأسفانه چنین اتفاقاتی رخ می دهد و خوشحالیم که آمدیم و سوپرجام را بردیم. جام را هم به تیمی که برنده مسابقه بود دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل ازدحام جمعیت از بازیکنان تیمش خواسته بود زمین را ترک کنند، گفت: بازی تماشاگرانی بود؟ شما تماشاگران را دیدید و ما هم. قرار بود دیشب جلسه هماهنگی تشکیل شود که جلسه غیرهماهنگی کردند. فقط 20 سهمیه به ما دادند و اگر قرار بود 1000 تا 2000 سهمیه به استقلال بدهند باید همین مقدار را به نساجی می دادند تا از شهرمان هوادار بیاوریم. ما نگران این نیستیم که چرا بازی در تهران، کرمان یا هر شهر دیگری برگزار شد. هر جا که بود، دوست داشتیم بازی کنیم، اما نه با این شرایط.

اسماعیلی در خصوص اینکه باشگاه استقلال مدعی شده این هواداران کرمانی هستند، گفت: مردم کرمان استقلالی نیستند یا نساجی کرمانی نیستند؟ همچنین به ما اعلام کردند که هواداران خود را به ورزشگاه این منطقه خواهیم آورد. شک نکنید در این شرایط هواداران ما با سر و صدا می دویدند و به ورزشگاه می آمدند. اگر قرار بود مسابقه با تماشاگر برگزار شود، ورزشگاه را پر می کردند.

وی خاطرنشان کرد: نظر من این است; اگر قرار است مسابقه ای برگزار شود، باید به تساوی نیز احترام گذاشته شود و به هیچ دلیلی قبل از مسابقه جام را به تیم مقابل ندهید. شرایط بازی رو خودت دیدی، اگه قرار باشه این اتفاقات بیفته خیلی قشنگ نیست. من به عنوان مدیر تیم می گویم شرمنده مردم مازندران و قائم شهر هستم که اجازه دادند این مسابقه برگزار شود. ما فقط به خاطر احترام به فوتبال، فوتبالدوستان و علاقه مندان به فوتبال بازی را ادامه دادیم، نه اینکه بخواهیم بی عدالتی را گسترش دهیم.

رئیس تیم فوتبال نساجی گفت: مهدی تاج و همه اعضای فدراسیون به کرمان آمدند، همه منتظر اهدای جام هستند. مبارک باشد مستقل باشد. سرم در برابر مردم خم شده است. این فوتبال خوبی نیست که یک سرمربی تیم بازی را متوقف کند، اما به فشاری که او به ما وارد کرد نگاه کنید. فکر می کنم حداقل 2000-2500 هوادار در ورزشگاه حضور داشتند که دوربین ها می توانستند آنها را ثبت کنند.

اسماعیلی تصریح کرد: در ابتدای بازی به ما گفتند که همان 20 هوادار نساجی که به ورزشگاه آمده بودند اجازه تشویق ندارند و در غیر این صورت باید ورزشگاه را ترک کنند. به چه دلیل 2500 نفر استقلالی ها را تشویق کردند، فحاشی کردند و فحاشی کردند اما تا پایان مسابقه به ورزشگاه آمدند. فقط به ما می گویند به احترام کرمان و ایکس و ایگرگ بازی را قطع نکنیم و فقط جام را می دهیم. جام را دادی و تمام، مشکل ما حل شد؟ آیا حکمرانی ما درست است؟ فوتبال ما جلو می رود یا جام جهانی برای ما خوب است؟ انشالله آقایان موفق می شوند.

وی درباره اینکه کریم اسلامی به هم تیمی هایش می گوید در جریان بازی زمین را ترک کنند، گفت: اسلامی این حرف را نزد، من گفتم. اگر مطلع نیستید قرار بود بازی بدون تماشاگر باشد اما اینکه 2500 تماشاگر به ورزشگاه بیایند یعنی چه؟ زمانی که باید حقوق خود را بدست آورید چه باید بکنید؟ این مسابقه تمام شد و چنین صحنه هایی باقی ماند، اما اگر این اعتراض ها نبود، آقایان می گفتند ما بهترین جام را ترتیب داده ایم و جام را به بهترین تیم می دهیم که حقش است.

سرپرست تیم فوتبال نساجی گفت: من به عنوان یک مسئول باید پاسخگوی مردم باشم، در جلسه هماهنگی نباید 20 سهمیه به تیم من و تیم مقابل بدهند اما وقتی وارد بازی می شوید می بینید که تیم مقابل 2500 هوادار دارد.

اسماعیلی در خصوص اینکه نساجی بیش از 20 طرفدار داشت، گفت: به خدا قسم این همه طرفدار نداشتیم. بین بچه ها 20 کارت تقسیم کردیم، اما نمی دانم چطور شد. به ما گفتند بیایید پیش بچه های کرمان ما هم گفتیم پا به پای ما می گذارند اما دیدم همه استقلالی هستند دوستان گفتند رعایت کنید اما باید این کار انجام می شد تا ثابت شود که اشتباهی در کار می کند و فکر نمی کنید کارها درست انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید