سرمربی سرخ ها هشدار داد: نباید از قهرمانی ناامید شویم

سرمربی سرخ ها هشدار داد: نباید از قهرمانی ناامید شویم

“این هم یک امتیاز است، زیرا اکنون یک امتیاز بیشتر از قبل داریم، اما همه ما شرایط را می دانیم. اکنون در صدر جدول رده بندی هستیم. موقعیت مورد علاقه من این است که ما و منچسترسیتی در تمام بازی های باقیمانده خود شکست می خوریم و در اوج می مانیم، اما همه می دانیم که اینطور نخواهد بود.

دوست دارم اینجا بنشینم و بگویم، بله، مسیو امتیازات را از دست می دهد، اما فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد. باید ببینیم چه می شود. مشکل من بازی منچسترسیتی مقابل نیوکاسل نیست، مشکل من این است که پنجشنبه باید به مصاف استونویل بریم. خوب است که الان یک امتیاز بیشتر از قبل داریم و توانستیم شکست 1-0 تاتنهام را جبران کنیم اما دقیقاً آن چیزی نیست که می خواستیم. اکنون باید با آن کنار بیاییم و ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.»

سرمربی لیورپول با اشاره به اینکه بازیکنانش نباید از نتیجه ناامید شوند، گفت: ما نباید طوری رفتار کنیم که در مراسم خاکسپاری هستیم. خیلی بدتر در زندگی من اتفاق می افتد. تنها شانسی که داریم این است که همچنان شرایط را دوست داشته باشیم. “تصور کنید مونسیتی شکست بخورد. البته فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد، اما تصور کنید اگر آنها شکست بخورند و ما قهرمانی را از دست بدهیم، زیرا دیگر به قهرمانی اعتقاد نداریم و دیوانه‌کننده خواهد بود.”

باشگاه همچنین درباره سبک بازی تاتنهام در این دیدار که مبتنی بر دفاع و استفاده از ضد حملات بود، اظهار داشت: من این سبک فوتبال را دوست ندارم، اما این مشکل من است نه آنها. من به کاری که تاتنهام با بازیکنان درجه یک جهانی انجام می دهد احترام می گذارم، اما نمی توانم اینطور تمرین کنم. ما انتظار چنین دیداری را داشتیم و مشخص بود که تاتنهام اینگونه خواهد بود. واضح بود که با توجه به برنامه تاتنهام و کیفیت بازیکنانی که در اختیار دارد، بازی بسیار سخت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید