نباید از دست دادن ناامید شد و زانوی غم را در آغوش گرفت

ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795846

مربیان تیم های فوتبال پدیده و پیکان در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یونس گرایلی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان گفت: بازی بسیار مهم و حیاتی داریم، پیکان تیمی منسجم و منظم است. خوشبختانه بعد از بازی با استقلال چند روزی را در تهران کمپ زدیم و روی نقاط ضعف و قوت خود کار کردیم. بازیکنان سخت کار می کنند و مصمم هستیم فردا برای تمرین بازی کنیم و سعی کردیم افکار و اعتقادات عباسی را در زمین بازیکنان پیاده کنیم. من هم معتقدم مشکل اتحاد و همدلی که در تیم ما وجود داشت الان به وجود آمده و همه مشتاقیم فردا سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی پدیده با بیان اینکه پیکان هفته گذشته سپاهان را شکست داد، گفت: پیکان را کاملا می شناسیم، او یک تیم تاکتیکی است و مربی خوبی به نام حسینی دارد که سال ها تمرین کرده و همبازی ما است. ما کاملاً از افکار او آگاه هستیم. تیم ما از بحران خارج شده است. ما روندی چند ماهه و مشکلات طولانی را پشت سر گذاشتیم. حتی در بازی با مس رفسنجان هم به رفسنجان نرفتیم. اما اکنون خوشبختانه با تلاش هایی که حیدرپور و سیدصالحی در باشگاه انجام داده اند، اتحاد و همدلی بین خود ایجاد کرده ایم و اتحاد و همدلی در تمامی باشگاه های باشگاه ایجاد شده است. امیدوارم پس از آن این اتحاد بین مسئولان استانی و مجموعه پدیده شکل بگیرد و تیم شرایط خوبی پیدا کند.

وی افزود: درست است که پیکان نتیجه خوبی مقابل سپاهان کسب کرد اما به درصد مالکیت توپ و همچنین موقعیت های گل ایجاد شده نگاه کنید. 70 تا 30 درصد توپ متعلق به سپاهان بود و موقعیت گل آنها بسیار بالا بود اما برعکس در بازی پدیده با صنعت نفت و استقلال بازیکنان ما شرایط متفاوتی داشتند و تفکرات تاکتیکی کادر فنی را به کار گرفتند. خوب در زمین در بازی با استقلال چنین فرصتی به حریف ندادیم. خوشبختانه سه یا چهار موقعیت برای گل صددرصد ایجاد کردیم. دروازه بان استقلال هم سه چهار واکنش خوب داشت. بازی فردا روانی و تاکتیکی است. اگر بازیکنان ما به شرایط روحی ایده آل خود برگردند، فردا با پیروزی زمین را ترک می کنیم.

سرمربی پدیده درباره تساوی آنها در جام حذفی و اینکه باید مقابل مس رفسنجان بازی کنند، گفت: این هم یک اتفاق فوتبالی است. متأسفانه پدیده در بازی با مس رفسنجان ظاهر نشد، اما سرنوشت ما رفتن به رفسنجان بود. با صحبت هایی که سید عباسی با بازیکنان داشت اهداف جدی را در جام حذفی دنبال می کنیم.

وی افزود: با شناختی که از بازیکنان داریم تیم ما از نظر فنی و تاکتیکی مشکلی ندارد. همه مشکلات ما مشکلات روحی و روانی است و اتحاد و انسجامی در تیم وجود نداشت اما تصور من این است که این عامل به تیم اضافه شد. بازیکنان ما وقتی از بیرون فشار می آمد و شرایط ایده آلی وجود نداشت، بی قرار بودند، بی نظمی و ناهماهنگی تیم ما را تحت تاثیر قرار می داد و بازیکنان نمی توانستند ایده های تاکتیکی تیم را در زمین پیاده کنند، اما الان به 50 درصد رسیده ایم.

به اتحاد رسیدیم، از مسئولان ورزشی و سیاسی استان خراسان هم می خواهم از طرف مردم و هواداران به تیم کمک کنند، شاید برای آنها ارزشی نداشته باشیم. به نام فوتبال مشهد، این اتحاد و همدلی را ایجاد کنید، همراه ما باشید و برای حل هر مشکلی که وجود دارد در کنار آنها خواهیم بود، به عنوان نماینده کادر فنی قول می دهم این تیم مشکل فنی نداشته باشد. اگر اتحاد و انسجام وجود داشته باشد و همه متوجه اتحاد ما شوند، بازیکنان با آرامش و تمرکز بیشتری در زمین بازی می کنند و به افکار کادر فنی در زمین پی می برند.

حسینی: نباید از دست دادن ناامید شد و زانوی غم را در آغوش گرفت

محتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد گفت: با توجه به شرایط جدول حساس ترین دیدار نیم فصل ما است. مواجهه با پدیده یکی از سخت ترین بازی های ماست. حریف در خیلی از مسابقات مستحق باخت نیست و اگر نادیده بگیریم ضربه می خوریم. ما باید با تمرکز و انرژی زیادی در این مسابقه شرکت کنیم.

سرمربی پیکان درباره حضور در جام حذفی برای استقلال گفت: تمرکز ما روی لیگ است. در مسابقات قهرمانی شرایط ما حساس است و شرایط پایداری در لیگ نداریم. با این حال بازی در جام حذفی بهترین فرصت برای بازیکنان ما است تا عملکرد خوب خود را به نمایش بگذارند. ما هیچ نگرانی نداریم. در جام حذفی باید با هر تیمی که حریف شماست بازی کنید.

او درباره 600 امتیازش در لیگ برتر گفت: خیلی خوب است. تیم هایی مثل پیکان که پایگاه خوبی دارند و روی جوانان سرمایه گذاری می کنند بدون سرمایه گذاری عجیب به فوتبال کشور کمک خوبی می کنند. جا دارد از پرسنل کارخانه و مدیرعامل محترم باشگاه تشکر کنیم که به تیم خوبی مثل پیکان اجازه فوتبال دادند.

حسینی درباره پایان تونل وحشت با پیروزی مقابل سپاهان گفت: سه هفته بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم. او با توجه به باخت سنگین مقابل استقلال و پرسپولیس، فشار زیادی روی تیم، بازیکنان و من داشت، اما با برد خوبی که به دست آوردیم، شرایط را بهتر کردیم. فوتبال چنین است، اگر زانوی غم را در باخت در آغوش بگیری، نادرست است و اگر خود را با پیروزی بشوی و از باد پیروزی بیرون نیایی، ناخوشایند خواهد بود. به هر نتیجه ای که می رسیم باید خود را برای یک مسابقه جدید آماده کنیم.

وی در خصوص پدیده و نتایج ضعیف این تیم گفت: من بازی های زیادی از این تیم دیدم که اکثر بازیکنانش در لیگ برتر بازی کردند. این تیم ها به دنبال فرصت برای شروع خوب هستند، نباید اجازه دهیم حریف پدیده را شروع کند تا با ما بازی کند. بسیاری از تیم ها به دنبال اولین پیروزی خود در جایی هستند. این باید هشداری برای ما باشد که این اتفاق برای ما نخواهد افتاد.

وگل گهر در خصوص حذف احتمالی استقلال و پرسپولیس گفت: به نظرم این یک هشدار بزرگ برای فوتبال باشگاهی و مسئولان ماست. موضوع فوتبال را باید جدی گرفت. سخت افزار و تجهیزات در استانداردهای حرفه ای و مسائل مالی نیز باید به خوبی مدیریت شوند. ما این همه پرونده در فیفا نداریم و این همه بازیکن و مربی خارجی گلایه دارند که در هیچ جای دنیا چنین اتفاقاتی نداریم. یک هشدار جدی این است که مدیران فوتبال ما نباید بی خیال باشند و باشگاه را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید