باغداران به جای جشن گرفتن افزایش تولید، زانوی غم را در آغوش گرفتند/ محصول را ارزانتر از سه سال پیش فروختند!


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921311

کیوان مرادیان گفت: باغداران و برنج کاران به جای جشن افزایش تولید، زانوهای غم را در آغوش گرفتند، چگونه دقیقه شماری مدیران برای بازنشستگی مرهم دردی از مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کیوان مرادیان کوسارای در گفت و گو با بلاگ اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل توسعه تولیدات کشاورزی و امنیت غذایی است با وجود فشارهای دشمنان و بی رحمی آنها به سالمندان و کودکان در صورت تامین امنیت غذایی کشور. تهدید می شود، در مواجهه با یک مشکل ایستادگی خواهد کرد. ما خواهیم بود. این درد را کجا ببریم که امروز به جای جشن افزایش تولید، برنجکاران و باغداران عرضه کننده مرکبات کشور زانوی غم را در آغوش گرفته اند.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سیمرغ جویبار و سوادکوه شمالی در شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود: مدیران شما چه می کنند، مدیرانی که برای بازنشستگی لحظه شماری می کنند چگونه می توانند دردی را التیام بخشند. مردم.

وی ادامه داد: قیمت کودهای کشاورزی، سموم و… چند برابر شده است اما محصول برنج کشاورز در دستان او باقی می ماند. اگر وزارت جهاد نداشتیم چه می شد؟ به هر حال متشکرم چون در جلسه ای با معاون اول دستور خرید نهادهای دولتی، دانشگاه ها و مراکز نظامی تحت عنوان برنج داخلی صادر شد که بخشی از مشکلات را حل می کند اما انتظار داریم این موضوع پیگیری شود. بالا

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همه کشورها برای افزایش تولید مرکبات سرمایه گذاری می کنند. امروز رشد 20 درصدی در تولید برنج داشتیم اما کشاورزان با مشکل مواجه هستند و مرکبات رشد 20 درصدی دارند که جای نگرانی نیست!

مرادیان کوچسرایی تصریح کرد: کشاورزان نسبت به سه سال قبل محصولات خود را ارزان تر به فروش می رسانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید