مدیر نباید تلخی تشنه را ناامید کند/ عطش مردم سه ساله شد!

ساعت: 17:49
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795554

با تداوم تشنگی اهالی روستای چاه طلح پس از گذشت 3 سال، مردم همچنان منتظر خدمات نیروهای جدید و مدیر هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس کام صبح امروز ، عطش چاه تلخی ها خبری بود که 240 روز پیش در دومین ماه بهار امسال مقابل فرمانداری شهرستان تجمع کردند. از پدر و به رسانه کهگیلویه و بویراحمد رفت. این افراد باید تشنه باشند و به اینها مدیریت ضعیف کارکنان آبفا را نیز باید اضافه کرد. (اینجا بخوانید)

طی چند روز گذشته اهالی این روستای محروم از آب پایدار در درخواست های مختلف اصرار داشتند که مطالبات قانونی خود از سوی این رسانه پیگیری شود تا متاسفانه آب و فاضلاب منطقه ای پاسخگوی تماس های ما نباشد.

به گفته اهالی این روستا، این سومین سال متوالی است که چاه تلخ با بحران کم آبی دست و پنجه نرم می کند و پدر این شهر در خدمت رسانی به مردم بی احتیاطی کرده است.

کمتر از 30 روز پیش بود که فرماندار دولت انقلابی آیت الله رئیسی به شهرستان باشت منصوب شد تا مردم چشم به راه خدمات دولت به ویژه برای نظارت بر کم آبی در آن روستا باشند.

فرماندار شهرستان پدر اکنون که 8 ماه از آبرسانی این شهرستان ناتوان است پاسخگوی کمبود آب در چاه تلخ باشد، بهتر است آستین ها را بالا بزند و با جهادی پیگیر مطالبات مردم باشد. مراحل

صبح زاگرس پیگیر درخواست مردم چاه طلح می شود و این سوال را از مسئولان استانی و شهرستانی می پرسد.

امیدواریم هر چه زودتر شاهد حل مشکل این روستای محروم باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید