اخذ وام از وزارت نفت برای بازسازی مناطق سیل زده کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده / قل مساعد رئیس بنیاد مصطفان در راستای محرومیت زدایی منطقه چاروسا.


ساعت: 10:28
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881026

حجت الاسلام والمسلمین محد گفت: با تلاش های صورت گرفته اعتباری برای احیای مناطق سیل زده کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده از وزارت نفت اخذ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، حجت الاسلام والمسلمین موحد در حاشیه سفر رئیس شورای اسلامی شهر به کهگیلویه و بویراحمد به آخرین اقدامات خود برای حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: جلسه ای با وزیر نفت داشتم. و استاندار نیز در این جلسه حضور داشتند و پیگیری های لازم برای اخذ وام و تسهیلات برای حوزه انجام شد.

وی افزود: در این جلسه سوالات و مسائل به گوش وزیر رسید و سپس دستورات لازم صادر شد که از مهمترین آنها کمک به بهسازی و آسفالت جاده سادات – دمه – میان تنگان و تامین اعتبار برای بازسازی کهگیلویه است. ، مناطق بهمئی چرام و لنده دچار سیل شدند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با تلاش های صورت گرفته رئیس بنیاد مصطفان به کوگیلویه سفر کرد و برای محرومیت زدایی در حوزه انتخابیه قول مساعد داد که بنیاد علویان نسبت به محرومیت زدایی بخشداری چاروسا اقداماتی انجام دهد و همچنین زمینه را فراهم کند. تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال برای مردم این منطقه.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس اظهار کرد: در بحث جذب اعتبارات در بعد آبرسانی اتفاقات خوبی افتاد و در واقع اعتبارات قابل قبولی برای تامین آب 4 شهر دهدشت، سوق، چرام اخذ شد. و لنده

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید