اخطار پرسپولیس و گل محمدی؛ آیا ستاره ها فرار می کنند؟

اخطار پرسپولیس و گل محمدی؛  آیا ستاره ها فرار می کنند؟

این دو باشگاه صنعتی به بازیکنانی از نیمکت پرسپولیس معروف هستند. بازیکنانی که هنوز نتوانسته اند موقعیت کافی برای بازی در پرسپولیس پیدا کنند اما از کیفیت فوتبالی بالایی برخوردارند.

این دسته از شاگردان یحیی گل محمدی کیفیت بالایی دارند اما سرمربی پرسپولیس با خریدهای جدید ترکیب اصلی خود را شناخته و نفرات مورد نظر خود را پیدا کرده است. بر این اساس برخی بازیکنان پرسپولیس با وجود کیفیت و کارایی بالا نمی توانند در تیم خود بازی کنند. ظاهرا این افراد امیدی به آینده ندارند چرا که یحیی گل محمدی به ندرت به ترکیب تیمش دست می زند.

در حالی که پرسپولیس بازیکنانی در خط دفاع، هافبک و حمله دارد که به راحتی می توانند در هر تیم لیگ برتری بازی کنند اما…

اخبار تکمیلی حاکی از آن است که دو باشگاه لیگ برتری در حال مذاکره مستقیم با پرسپولیس نیستند. این دو باشگاه رقیب پرسپولیس محسوب می شوند و به خوبی می دانند که مذاکره مستقیم با درویش و پرسپولیس نتیجه ای نخواهد داشت. از این رو مذاکرات خود را با مدیران برنامه های این بازیکنان و نیمکت نشینان پرسپولیس ادامه می دهند.

شنیده ها حاکی از آن است که این دو تیم صنعتی علاوه بر اعتقاد به توانایی فنی بازیکنان ذخیره پرسپولیس، معتقدند با تضعیف نیمکت پرسپولیس، تیم پیشتاز جدول لیگ برتر به مرور زمان و در نیم فصل دوم بدیهی است این بازیکنان باید حضوری و با کمک مدیران برنامه های خود رضایت نامه بگیرند و بازی نکنند.

البته این شاگردان یحیی گل محمدی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند اما شاید با استفاده از راهکارهایی بتوانند موافقت خود را با تایید سرمربی پرسپولیس جلب کنند! اگرچه یحیی گل محمدی تمایلی به تقویت رقبای خود ندارد، اما نباید مدیران برنامه های فوتبال ایران (همان دلالان گران قیمت!) را دست کم بگیرید. این دلال ها هزاران ترفند عجیب برای حذف بازیکن از لیست باشگاه حتی با قرارداد دارند!

بنابراین باید به یحیی گل محمدی هشدار داد که مراقب تحرکات موجود باشد تا در نیم فصل با چالش بزرگی مواجه نشود. از دست دادن چند بازیکن روی نیمکت نه تنها حس رقابت را در پرسپولیس از بین می برد، بلکه به حریفان این تیم کمک می کند تا با امید بیشتری برای قهرمانی در نیم فصل دوم بازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید