پرسپولیس به سپاهان اخطار داد

پرسپولیس به سپاهان اخطار داد

در این پیام آمده است؛ بار دیگر پرسپولیس بهانه ای شد تا دیگران حاضر شوند و مطالبه گری کنند. در آستانه مسابقه ای هستیم که تیم حریف بیانیه ای را در خصوص قضاوت صادر کرد و بازی با پرسپولیس بهانه ای شد تا گلایه ها و مطالبات خود را مطرح کنند.

از اول فصل سعی کرده ایم از این گونه بحث ها خودداری کنیم اما نگران بدعت دروغینی هستیم که بر اساس آن حریفان ما قبل از بازی با پرسپولیس و در روز بازی درباره داوری اظهارنظر می کنند. داور به نفع آنها و به ضرر پرسپولیس اشتباه می کند شاید اگر در این زمینه تجربه بازی ها با آلومینیوم و هواداران برابری نمی کرد که اینطور هم شد سعی نمی کردیم واکنشی نشان دهیم.

ما در فوتبالی هستیم که مدیر یک باشگاه بعد از بازی با لپ‌تاپ به رختکن داوران می‌رود و از آنها انتقاد می‌کند و نمی‌توانیم با توجه به موقعیت و جایگاه این مدیر، باور کنیم که داور تحت فشار روحی و روانی قرار نگیرد. فدراسیون این اتفاق با وجود دوربین ها و شاهدان عینی رخ می دهد. ما نمی دانیم در غیاب دوربین ها و شاهدان وضعیت چگونه است.

بحث ما این نیست که آیا تیم مس از اشتباهات داوری در مسابقات گذشته آسیب دیده است یا خیر. بحث ما بر سر بهانه قرار گرفتن پرسپولیس است و اینکه پرسپولیس ابزار و وسیله ای برای جبران یک سری مشکلات برای تیم های دیگر می شود. درخواست نهایی ما این است که در جریان مسابقه تحت تاثیر قرار نگیریم و عدالت را رعایت کنیم، در غیر این صورت به گفته کارشناسان داوری، پرسپولیس جزو تیم های اول جدول تیم های آسیب دیده از اشتباهات داوری است.

دیدگاهتان را بنویسید