ادامه مشکل صف طولانی پمپ بنزین فهرج


ساعت: 16:06
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910117

مشکل صف های طولانی تنها پمپ بنزین شهر فخرج همچنان ادامه دارد و باعث گلایه بسیاری از مردم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; تنها پمپ بنزین فهرج در خارج از شهر و مسیر ترانزیتی در محور زاهدان – بم قرار دارد و مردم این شهر برای رسیدن به مقصد باید از جاده داخل شهر عبور کنند تا وسایل نقلیه خود را پر کنند.

نبود پمپ بنزین در شهرستان فخرج باعث شده مردم مدت زیادی را در صف های طولانی سپری کنند و ساعت ها انتظار در این صف ها باعث شده تا مردم بار دیگر با اعتراض خود بر لزوم افزایش جایگاه های سوخت به مسئولان مربوطه گوشزد کنند.

یکی از اهالی با بیان اینکه بیش از یک ساعت در صف مانده و همچنان باید منتظر بماند به خبرنگار ما گفت: در شهرک فهرج تنها یک پمپ بنزین وجود دارد و همین موضوع باعث شلوغی و اتلاف وقت ما شده است.

وی تاکید کرد: مسئولان باید هر چه زودتر چاره ای اندیشیده باشند زیرا ادامه این روند دیگر قابل تحمل نیست.

همچنین یکی دیگر از راننده های حاضر در محل با ابراز گلایه از معطلی های طولانی در تنها پمپ بنزین این شهر گفت: تا کی باید شاهد این وضعیت باشیم؟ ما زمان زیادی را در این سمت می گذرانیم و واقعاً از وضعیت موجود گله مندیم و خواستار رسیدگی به آن هستیم.

حجم شکایات و اعتراضات مردمی به حدی بوده که فرماندار فهرج حسین سعیدنیا خواستار تسریع در راه اندازی پمپ بنزین شهری دیگر شده است.

وی در این گفتگو به خبرنگار ما گفت: شهرستان فخرج دارای 4 نقطه تحویل فرآورده های نفتی است که از ابتدای حضورم در این شهرستان پیگیر راه اندازی نقطه میدان توحید بودم.

سعیدنیا با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با مدیر پخش فرآورده های نفتی ابراز امیدواری کرد: پمپ بنزین میدان توحید فهرج به زودی افتتاح شود تا شاهد کاهش حجم خودروهای ورودی به پمپ بنزین فهرج باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید